Ja det var så i går min mor skulle have fjernet sten i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
0 svar
0 synes godt om
28. august 2010

pussepige

Galdegangene.. Ja og den her gang var der så en læge til stede som kunne lave operationen, men det gik ikke lige helt som forventet.. Hun lagde på operationsbordet i 1½ time og det lykkes ikke lægerne at fjerne så meget som en sten   Hun kom så hjem i går og havde det endelig okey kun lidt smerter i maven. Hun havde fået nogle tabeletter mod smerten og har også fået en rigtig god nattesøvn.. Da hun stod op i morges ville hun lige tage et bad mens hun stod under bruseren fik hun det virkelig dårligt og sveden begyndte at hagle af hende til tros for at hun stod under bruseren.. Så nu er hun endt med rigtig mange mave smerter, høj feber, kaster op (noget rødligt noget) kan ikke sidde op pga smerterne. Så hun tog til vagtlægen i fredericia lægen mærker så på hendes mave og siger at hun skal indlægges i kolding. Og får så afvide af hende lægen at hun selv skal sørge for at komme til Koldingsygehus da hun kun er læge og ikke kan gøre noget.  Min mor blir helt paf for hvordan skal hun komme der til da hun ikke kan holde til at sidde op og virkelig har det meget dårlig (hun havde fået en veninde til at kører hende til fredericia sygehus og hun var taget hjem igen) Nå hun ringer til veninden igen for at få hende til at kører hjem da min mor hverken har adresse eller tlf nr på Koldingsygehus.. Da hun kommer hjem ringer hun til Kolding og snakker med dem, de spørg så om fredericia sygehus ikke havde sendt hende en falckbil og min mor fortalte så hva hende lægen havde sagt. Så nu sender Kolding så falck for at hente hende.

Regner med at jeg kører til Kolding her engang for at besøge min mor da jeg er nervøs for hva der er gal.. Som lægen også sagde kunne der jo være sket noget med hendes mavesæk under operationen i går..

Jeg fatter simpelthen ikke at en læge siger at man skal indlægges i kolding og de venter hende men bagefter siger at hun selv må finde ud af hvordan hun kommer der ud..

Smider lige et link til hva der skete sidst da hun skulle afsted på sygehuset i Svendborg. https://www.baby.dk/debat/61118pi1/ordet-er-frit/jeg-ved-snart-ikke-hva-jeg-skal-sige----.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.