Bliver i aldrig lidt trætte af at være gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er glad for baby, lykkelig, glæder mig helt vildt til at blive mor igen. Men jeg savner at have min krop for mig selv, at have tøj på der ikke ligner min mors telt. At kunne ta en sort kaffe, en smøg- ja bare en løbetur måske.. Jeg savner MIG. Jeg har en veninde der lige er blevet droppet på det groveste, og jeg har bare ikke overskudet til at samle hende op. Er det muligt min mand lige kunne overtage bare et døgn tak?!

Ja jeg er anonym fordi jeg egentlig er lidt flov over de tanker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Kvindemin

Hvorfor flov, jeg er ikke flov over det.. Det er også min anden gang, og det er bestemt også min SIDSTE gang - jeg ved snart intet værre. Lykken er stor når jeg tænker på baby og alt der følger med. Men dalt det jeg i de sidste 8 mdr. har været igennem er ulideligt
Jeg vil fremover ikke blive misundelig når jeg ser en gravid

Anmeld

28. august 2010

katrine26

Gider ikke være anonym da jeg ikke syntes det er flovt at havde det sådan.

Kender det alt for godt det der med at gerne vil havde sin egen krop tilbage, at kunne tage et glas hvidvin til maden eller bare det at kunne ligge på maven igen.

Har også tit sagt til min kæreste om han ikke lige kunne overtage et par dage fordi det er ER HÅRDT at være gravid det er en enorm belastning for ens krop.

Glæder mig da vildt meget til min lille dreng kommer til verden, men priser mig da også lykkelig for der kun er små 12 uger til han kommer.

katrine26

Anmeld

28. august 2010

Alberts/

du har intet at være flov over(;

jeg er noget så træt af at være gravid. ´(38+6)
maven er i vejen, har den væreste bækkenløsning, sover herre dårligt, og har ingen kondi mere, det er frygteligt. og så længdes jeg da self også efter at se mit vidunder som jeg har båret i snart hele 9 mdr,

Anmeld

28. august 2010

baby2010

Jeg hadede at være gravid i den sidste måned - da jeg så fødte, så troede jeg, at jeg ville få min krop og mig selv igen, men nej! Babyen skal jo have mad og omsorg 24-7 og her 1/2 år senere har jeg stadig ikke fået mig tilbage... Men det bliver bedre dag for dag, og det er det hele værd 

Anmeld

28. august 2010

Mai-pigen

Anonym skriver:

Jeg er glad for baby, lykkelig, glæder mig helt vildt til at blive mor igen. Men jeg savner at have min krop for mig selv, at have tøj på der ikke ligner min mors telt. At kunne ta en sort kaffe, en smøg- ja bare en løbetur måske.. Jeg savner MIG. Jeg har en veninde der lige er blevet droppet på det groveste, og jeg har bare ikke overskudet til at samle hende op. Er det muligt min mand lige kunne overtage bare et døgn tak?!

Ja jeg er anonym fordi jeg egentlig er lidt flov over de tanker..

Det syntes jeg virkelig slet ikke du skal være flov over.. At være gravid er sgu da skide hårdt til tider!! Ja, det er dejligt at mærke den lille vokse og sparke inden i, men hold da op.... Jeg SAVNER virkelig også min krop.. Er plaget af karpaltunnelsyndrom, og kløe over hele kroppen, samtidig med at jeg har en MEGA mave, så jo...jeg er også træt af at være gravid.. Nå ja, og så har jeg muligvis også fået graviditetssukkersyge, så...hmm, ikke en dans på roser..

Til sidst skal det så lige siges, at jeg ville gøre det igen....

Anmeld

28. august 2010

Tina2

Der er absolut INTET at være flov over, for du er slet ikke alene med de tanker....

Jeg er i uge 37 nu, det er min 3. gang og jeg har faktisk aldrig været ovenud vild med at være gravid... Har taget mange kg på (25, 31 og pt 21) ogmin mave er kæmpe....

Jeg savner at komme i byen og drikke mojitos og få en smøg, at kunne passe mine stramme jeans, at kunne gå i høje støvler osv!!!

Har heldigvis kunnet tabe alle de kg igen rimelig hurtigt, så det håber jeg også at kunne denne gang... Føler mig bare sååå bred og tyk efterhånden! Har været fuldstændig fri for strækmærker hvilket jeg er styrtende glad for, for det er et mirakel med alle de kg og den kæmpemave jeg har haft x 3!

Nu er der ikke længe igen og jeg glæder mig sååååå meget til at få min 3. og sidste baby i armene, men jeg glæder mig også til at få min krop tilbage, for jeg savner den og er virkelig så træt af at gå i "gravid-venligt" tøj!

Anmeld

28. august 2010

smokin

baby2010 skriver:

Jeg hadede at være gravid i den sidste måned - da jeg så fødte, så troede jeg, at jeg ville få min krop og mig selv igen, men nej! Babyen skal jo have mad og omsorg 24-7 og her 1/2 år senere har jeg stadig ikke fået mig tilbage... Men det bliver bedre dag for dag, og det er det hele værd 

Ørj hvor er han blevet stor.... og DEJLIG!

Anmeld

28. august 2010

jacqueline84

Enig med de andre. Intet at være flov over.

Synes heller ikke altid det er lige sjovt at være gravid. Savner at drikke et par glas vin og ryge mig en cigaret. Gå ud en aften og hører højt musik og danse med veninderne. Ja bare det at tage mine sokker på uden besvær.

Anmeld

28. august 2010

baby2010

Zette skriver:

Ørj hvor er han blevet stor.... og DEJLIG!

TARK  Så bliver moren glad helt ind i hjertet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.