gruppe til dem der vil mødes i fælledparken og ikke fields

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2010

2721

Okay, der er nu blevet oprettet en seperat gruppe for dem der vil i fields, så tænkte jeg at der jo er mange der ikke vil det, så jeg opretter nu, en gruppe for fælledparken/kongens have, i håb om at der kan komme styr på tingene. Personligt er jeg mest til fælledparken, da der var en der skrev der var en overdækket plads og legeplads til større børn. Håber virkelig vi kan finde ud af noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

2721

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tager i Kongens Have, søde! Jeg kan ikke finde ud af det længere når der hele tiden bliver lavet om på tingene (selvom jeg selv har været med til det)...

Så nu holder jeg mig til den oprindelige plan! Hvis vejret så er helt håbløst er det bare sur røv...

Kongens Have it is - for me

Anmeld

28. august 2010

2721

Caroline86 skriver:

Jeg tager i Kongens Have, søde! Jeg kan ikke finde ud af det længere når der hele tiden bliver lavet om på tingene (selvom jeg selv har været med til det)...

Så nu holder jeg mig til den oprindelige plan! Hvis vejret så er helt håbløst er det bare sur røv...

Kongens Have it is - for me

Kan godt forstå det, så kommer jeg nok også bare der, hvis vejret ikke er meget dårligt. Charlie er kun lidt over 2 mdr. så er nødtil at kunne amme også videre i tør vejr

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
2606peanut skriver:

Kan godt forstå det, så kommer jeg nok også bare der, hvis vejret ikke er meget dårligt. Charlie er kun lidt over 2 mdr. så er nødtil at kunne amme også videre i tør vejr

Ja, vi skal også ammenamme i regnen Meeeen... det var faktisk i MEGA regnvejr Laura lærte at spise uden suttebrikker

Hvad jeg sådan lige umiddelbart kan se på vejrudsigten så skulle regnen først komme over middag! Så har vi jo et par timer til at finde ud af hvad vi vil gøre! Dele os i mindre grupper, rykke et andet sted hen eller hvad vi vil

Anmeld

28. august 2010

2721

Caroline86 skriver:

Ja, vi skal også ammenamme i regnen Meeeen... det var faktisk i MEGA regnvejr Laura lærte at spise uden suttebrikker

Hvad jeg sådan lige umiddelbart kan se på vejrudsigten så skulle regnen først komme over middag! Så har vi jo et par timer til at finde ud af hvad vi vil gøre! Dele os i mindre grupper, rykke et andet sted hen eller hvad vi vil

Hehe okay, Charlie er bare i forvejen ikke det nemmeste barn sååå. (kolik)Men ja ser på det i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.