God weekend skønne mennesker... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Mira0911

Jeg vil da bare ønske jer allesammen en super fantastisk god weekend...

Idag er A ude og hjælpe nogen med at flytte... Derefter skal han ude og spise og hygge drikke med dem som han har flyttet for idag... Vi skulle dog også have været med til at flytte og have helstegt pattegris i aften... Meeen Synes ikke lige mit humør er der til det...

Jeg og Julie sidder her hjemme og små sover hele tiden...

Hun startede morgen med at falde ned af sofaen, med mega meget fart på, men fik dog kun meget lille bule... Kort tid efter var hun på dupperne igen...

Idag er bare en hygge dag hjemme for mig og Julie...

Imorgen skal vi bare sove længe og bare dovne den indtil i morgen eftermiddag, hvor vi skal ind til A's forældre og samle nogen møbler og så spise derinde....

Heller ikke noget jeg er i humør til... De skal jo se os en gang imellem...

Hvad står Jeres weekend på?

GOD  WEEKEND TIL ALLE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

sweetypie

God weekend til dig også!

Åhh din stakkels pige, godt hun hurtigt var på dupperne igen!

Min mand og søn er i "lørdagsskole" på min søns skole, som har skoledag i dag og så er der fest derude kl 11 hvor nogle nye bygninger indvies. Jeg tager ikke med for min datter på 11 mdr er så forkølet med feber og dermed pjevset og ikke lige den der gider sidde i en klapvogn og høre folk holde tale....så vi måtte "desværre" blive hjemme og hygge! Og det gør vi! Vi har allerede sovet til middag 1 gang

Vi skulle ha været til Århus og spise hos nogle rigtig søde mennesker i aften, men måtte desværre også melde afbud der pga prinsessen med feber og snotnæse...super ærgerligt, men er det ikke bare typisk??!

Så mon ikke jeg dribler ned i den lokale døgner og låner et par dvder og putter mig under dynen på sofaen og ser dem? Det elsker jeg

I morgen skal jeg have min første demonstration med mit arbejde. Jeg er børnetøjskonsulent og holder homeparties, og i morgen kalder Kerteminde!! Aii hvor bliver det bare super spændende! Har jo aldrig prøvet det før og bare det at køre herfra Midtjylland til Kerteminde selv....det plejer at være min mand der kører...

Well....God weekend!

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

sweetypie skriver:

God weekend til dig også!

Åhh din stakkels pige, godt hun hurtigt var på dupperne igen!

Min mand og søn er i "lørdagsskole" på min søns skole, som har skoledag i dag og så er der fest derude kl 11 hvor nogle nye bygninger indvies. Jeg tager ikke med for min datter på 11 mdr er så forkølet med feber og dermed pjevset og ikke lige den der gider sidde i en klapvogn og høre folk holde tale....så vi måtte "desværre" blive hjemme og hygge! Og det gør vi! Vi har allerede sovet til middag 1 gang

Vi skulle ha været til Århus og spise hos nogle rigtig søde mennesker i aften, men måtte desværre også melde afbud der pga prinsessen med feber og snotnæse...super ærgerligt, men er det ikke bare typisk??!

Så mon ikke jeg dribler ned i den lokale døgner og låner et par dvder og putter mig under dynen på sofaen og ser dem? Det elsker jeg

I morgen skal jeg have min første demonstration med mit arbejde. Jeg er børnetøjskonsulent og holder homeparties, og i morgen kalder Kerteminde!! Aii hvor bliver det bare super spændende! Har jo aldrig prøvet det før og bare det at køre herfra Midtjylland til Kerteminde selv....det plejer at være min mand der kører...

Well....God weekend!

Du har nok at se til... :)

Ja det var rigtig godt hun var på dupperne rimelig hurtigt igen... Og har egentlig været resten af dagen også... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.