Hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2010

LK88

Jeg fik i tirsdags bekræftet hos lægen at jeg var gravid og i følge min hovedregning er jeg i dag 6+2, men det er stadig ikke gået op for mig..

Jeg har alle de "normale tegn" så som træthed ømme bryster og småkvalme, og har fortalt mine forældre samt søskende det, men der er intet der har virket på min syrealistiske oplevelse af det hele.

Hvornår gik det helt op for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

LinLin

Tillykke med graviditeten...

Tror det gik virkeligt op for mig ved NF - der kunne man jo SE den

Anmeld

28. august 2010

misslea

Jamen tillykke... det er jo fantastisk....

Jeg vil også sige, at det faktisk først gik helt op for mig, da jeg var 12+1 til NF-scanningen...!!! Jeg havde dog ret tidligt en lille bitte fin bule på maven...  (var meget slank, og ikke et gram fedt på mavsen).... Men alligevel var det virkelig svært for mig/os at forholde os til, at der rent faktisk var en lille baby på vej... da vi jo ikke før NF-scanningen havde set et "rigtigt" bevis

I løbet af graviditeten bliver det mere og mere virkeligt... når maven begynder at vokse, når man mærker liv og når alle forberedelserne er ved at være på plads...!! Men selvom jeg er nået så langt (34+5), så er der stadig en hel masse ting, som slet ikke er gået op for mig endnu... heheh

Mange hilsner fra Lea.... og endnu engang tillykke med den dejlige nyhed...  

Anmeld

28. august 2010

merichs

Tillykke

Ved ikke om det var fordi jeg ikke rigtig turde tro på det eller hvad der gjorde det, men efter NF scanningen begyndte jeg rigtig at tænke: Jeg ER gravid

Anmeld

28. august 2010

LK88

Tusind tak til jer alle sammen..

Det sværerste er nok at det er gået op for min kæreste og han glæder sig helt vildt..

Vil bare glæde mig til NF scanning så og håbe det går op for mig der sådan rigtigt..

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Stort tillykke med graviditeten...

Anmeld

28. august 2010

mullesmith2

Jeg tror ikke det er gået op for mig endnu, og selt ikke at vi skal have tvillinger som vi fandt ud af i uge 12 til Nakkefoldscanning. Jeg tror først jeg forstår det når de er her at jeg er mor. Og til den tid vil jeg ikke kunne forstå at de to små har lagt inde i min mave og rumsteret så længe. så tror bare aldrig man kommer til at fatte det der sker inde i en når man "bygger" en baby.

Anmeld

29. august 2010

LK88

Tusind tak for det alle sammen.. Må se om jeg ikke har det anderledes efter NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.