Chatarina bliver snart mor igen...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. august 2010

JustAnotherName

Som I alle ved, har der længe været optræk, og det har været længe at gå sådan for Chatarina.

Klokken 5:43 i morges, fik jeg denne besked fra hende :

"Hej søde, så er vi på vej igen med veer mellem 3 og 5 min. Pu ha. Giver en melding senere. Kram"

....Og siden har jeg intet hørt, så jeg forestiller mig næsten, at hun enten ER eller lige straks bliver MOR til lille Valdemar 

Det er bare så stort. Og jeg kan næsten ikke vente til jeg hører fra hende igen. Så skal jeg nok give besked videre til Jer andre også.
Det har jeg lovet at gøre.

CHATARINA : Pøj pøj med det søde. Håber du får en god fødsel, og at lille Valdemar kommer ud og har det super godt! Stort knus fra Katrine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Som I alle ved, har der længe været optræk, og det har været længe at gå sådan for Chatarina.

Klokken 5:43 i morges, fik jeg denne besked fra hende :

"Hej søde, så er vi på vej igen med veer mellem 3 og 5 min. Pu ha. Giver en melding senere. Kram"

....Og siden har jeg intet hørt, så jeg forestiller mig næsten, at hun enten ER eller lige straks bliver MOR til lille Valdemar 

Det er bare så stort. Og jeg kan næsten ikke vente til jeg hører fra hende igen. Så skal jeg nok give besked videre til Jer andre også.
Det har jeg lovet at gøre.

CHATARINA : Pøj pøj med det søde. Håber du får en god fødsel, og at lille Valdemar kommer ud og har det super godt! Stort knus fra Katrine.

Jeg fik besked 7.30 om at hun var 2 cm åben :) Og at de var ude og gå en tur for at sætte fut under sagerne....

Hvor er det bare spænende

Anmeld

28. august 2010

TbCp

Ihhhh hvor spændende!!!!!!

Anmeld

28. august 2010

otlitrom

ÆÆÆÆIJ hvor spændende!!

Anmeld

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

uuuuuuhuuuuuuuuuuuuu som Nikoline ville sige det:0)

jeg hepper!!!

Anmeld

28. august 2010

anna-jonas

Ønsker held og lykke med fødslen................

2 cm. kl. 7.30.................så mon ikke vi er på 8 cm. her kl. 12.30.

Knus Mette

Anmeld

28. august 2010

LIZO

krydser finger for hun har haft en hurtig fødsel og allerede har fået ham i armene

Anmeld

28. august 2010

oo

uhuuuuuuu! jeg ELSKER når der kommer NS babyer - og det er bare sådan en smuk dag, så jeg håber Valdemar får fødselsdag idag

Anmeld

28. august 2010

JustAnotherName

Det sidste jeg har hørt fra hende var her lidt i klokken 16, hvor hun skriver, at hun stadig kæmper en brav kamp.... 

KOM SÅ UD, LILLE VALDEMAR!!
Jeg tror altså nok, at det er din fødselsdag, IDAG!

Anmeld

28. august 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det sidste jeg har hørt fra hende var her lidt i klokken 16, hvor hun skriver, at hun stadig kæmper en brav kamp.... 

KOM SÅ UD, LILLE VALDEMAR!!
Jeg tror altså nok, at det er din fødselsdag, IDAG!

ha ha ha så har man FANME overskud hvis man kan sms'e midt i det hele  SÅDAN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.