Hvornår flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.085 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2010

BJL2010

Tja...hvornår begyndte I at indføre sutteflaske? Og hvorfor lige der?

Har næsten lige født og mødte min mødregruppe i sidste uge for første gang. En af pigerne malker ud engang imellem så baby kan få flaske fordi hun skal i gang med at læse snart. Så er hun nødt til at kunne være væk hjemmefra et par timer hver uge, hvor far så kan give flaske hvis det bliver nødvendigt. Lyder lidt rart i mine ører, at det kan lade sig gøre...

Jeg har planlagt (måske været så dum at planlægge?!) et par timer ude uden baby (koncert) når han er 3 mdr, og der ville det jo nok kunne blive nødvendigt med en flaske til mormor som backup.

Knuuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

MariaJ

BJL2010 skriver:

Har næsten lige født og mødte min mødregruppe i sidste uge for første gang. En af pigerne malker ud engang imellem så baby kan få flaske fordi hun skal i gang med at læse snart. Så er hun nødt til at kunne være væk hjemmefra et par timer hver uge, hvor far så kan give flaske hvis det bliver nødvendigt. Lyder lidt rart i mine ører, at det kan lade sig gøre...

Jeg har planlagt (måske været så dum at planlægge?!) et par timer ude uden baby (koncert) når han er 3 mdr, og der ville det jo nok kunne blive nødvendigt med en flaske til mormor som backup.

Knuuuus

Vi er i gang med det nu, hvor hun er fire måneder. Vi har ikke haft behov for det før.

Maria

Anmeld

28. august 2010

Tulle28

BJL2010 skriver:

Knuuuus

Det gjorde vi da hun var 3 mdr. fordi vi havde brug for at få hende passet mens vi var til bryllup. Nu er hun 5 mdr. og vil pludselig ikke tage flasken mere - det er KUN mors babser der dur... Hmmm

Knus Tulle

Anmeld

28. august 2010

Gustavsmor

Tulle28 skriver:

Det gjorde vi da hun var 3 mdr. fordi vi havde brug for at få hende passet mens vi var til bryllup. Nu er hun 5 mdr. og vil pludselig ikke tage flasken mere - det er KUN mors babser der dur... Hmmm

Knus Tulle

Start tidligt med at gøre det en gang imellem, for da min søn på 6 mdr for et par uger siden skulle have en flaske hos mormor, ville han over hovedet ikke have den. Han blev fuldstændig tosset når hun prøvede at give ham den, så jeg ville ønske vi havde vænnet ham til det noget før....

Anmeld

28. august 2010

BJL2010

Fantastisk at man kan høre andres erfaringer 

Vi skal da helt sikkert træne det før det bliver rigtig nødvendigt!

Og dejligt med flere, der synes at have et afslappet forhold til det - jeg frygtede at holdningen var at "man" skulle amme hele vejen igennem.

Takker

Anmeld

28. august 2010

LinLin

Da han var 5 dage! Jeg fik åbne sår efter at have ammet ham  - og måtte pumpe ud, så han lærte det fra starten Så ammede jeg ca hver anden gang og pumpede ud til hver anden gang....

Anmeld

29. august 2010

Tulle28

Gustavsmor skriver:

Start tidligt med at gøre det en gang imellem, for da min søn på 6 mdr for et par uger siden skulle have en flaske hos mormor, ville han over hovedet ikke have den. Han blev fuldstændig tosset når hun prøvede at give ham den, så jeg ville ønske vi havde vænnet ham til det noget før....

Jeg tror simpelthen det er en fase - jeg har lige været til fest med en pige som har en datter som er en uge ældre end min, og hun ville lige pludselig heller ikke tage flasken her for et par uger siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.