Hej alle piger/drenge derude.
Jeg skriver anonymt, da man ikke ved hvem der går rundt, og måske kender mig og min familie, og lign. - og dette er noget der er ret vigtigt for mig at komme ud med.
Jeg flyttede for omkring 1 år siden sammen med min kæreste, forholdsvis langt væk fra min mor. Min storesøster er også flyttet, men hun bor stadig sammen med min papfar, og nu har de endelig chancen for at gøre alt hvad de vil.
Jeg ved godt, at selvfølgelig er det hårdt, at ens børn bliver store og flytter, men... hun giver mig skyldfølelse. Hun bliver VED med at snakke om at jeg skal flytte hjem, laver små hints osv, og når jeg skal hjem, begynder hun at græde selvom det er 1 år siden... Det er selvfølgelig synd for hende, men der hvor jeg simpelthen ikke kan holde det ud, er at når vi endelig er sammen er hun mere interesseret i min kæreste.. Når jeg snakker, afbryder hun mig for at snakke til ham - til min sidste fødselsdag serverede hun noget mad som jeg HADER, men spurgte min kæreste om det nu var noget han kunne lide.. Jamen, altså.. Hun opfører sig surt og ligeglad over for både mig, min søster og min papfar, min som en glad lille skolepige over for min kæreste.. Hun gik så langt, at da jeg stod alene med hende, blev hun VED med at spørge om jeg nu er lykkelig med ham, og er jeg nu sikker på at bo her sammen med ham, om det nu er rigtigt... Det virker som om at hun prøver at ødelægge det mellem mig og min kæreste (som jeg elsker højere end noget andet), og vil have mig hjem, men alligevel er hun mystisk kærlig overfor min kæreste, og går meget mere op i ham når hun endelig bruger tid med mig 
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg er virkelig ved at få stress, da min mor og jeg allerede havde en ''dårligt'' forhold før, og det synes jeg ikke jeg gider mere. Min mor har haft nogle anfald, hvor hun ikke er ved sig selv, og ting som jeg ikke vil uddybe, men hvor alt kunne være gået galt, men lægerne kan intet finde ud over stress.
Jamen.. Jeg er bare træt af at prøve at få hendes opmærksomhed, være bekymret, hjælpe hende, og alligevel er min kæreste mere spændende..
Jeg ved ikke helt hvad dette indlæg skulle gøre, jeg ved godt det er hårdt når det er min egen mor, men jeg synes simpelthen at det er så hårdt