Forskellige forsikringer, er MEGET forvirret! HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er dybt forvirret.

Dækker min kærestes ulykkesforsikring vores kommende barn?

Ved ikke om jeg selv har en ulykkesforsikring !?

Hvad med at sikre hinanden i tilfælde af død - hvis man ikke er gift?

Er der andre vigtige forsikringer for den lille - hvilke?

Hvad med sygeforsikring "danmark" , er vores lille dækket der når jeg er medlem?

Håber på at få lidt svar af alle Jer kloge hoveder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

ekzunz

Dine børn bliver automatisk dækket af din forsikring hos Sygeforsikringen Danmark - det gælder indtil de fylder 16 år.

Og nej, jeres børn er ikke dækket af jeres ulykkesforsikringer, man skal tegne forsikring på sine børn. Og hvis du ikke selv har en ulykkesforsikring vil jeg klart anbefale dig at få en.

Mht. at sikre hinanden, så kommer det jo an på hvordan det er at i vil sikres. Vi har en krydslivsforsikring, så vi kan blive i huset selv om den ene dør, men jeg ved ikke om det er det du tænker på....

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

Hillo skriver:

Dine børn bliver automatisk dækket af din forsikring hos Sygeforsikringen Danmark - det gælder indtil de fylder 16 år.

Og nej, jeres børn er ikke dækket af jeres ulykkesforsikringer, man skal tegne forsikring på sine børn. Og hvis du ikke selv har en ulykkesforsikring vil jeg klart anbefale dig at få en.

Mht. at sikre hinanden, så kommer det jo an på hvordan det er at i vil sikres. Vi har en krydslivsforsikring, så vi kan blive i huset selv om den ene dør, men jeg ved ikke om det er det du tænker på....

Tak for svar, det lyder fint med "danmark".

Jeg tænker på at forsikre hinanden (min kæreste og jeg) i tilfælde af død - er det noget med testamenter? Jeg tænker hvem arver hvad i tilfælde af død?

Fandt dog lige ud af, at jeg har en basisulykkesforsikring gennem min fagforenig og pensionsselskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.