Mærker ALLE symptomer - aaaargh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Thereseh

Prøver på anden måned at blive gravid, og denne måned har jeg haft følgende symptomer:

Halsbrand
Mens "smerter" lang tid efter ÆL
Kvalme
Hovedpine
Svimmel
Lyst til asier...hmm 

Mangler bare ømme bryster nu  

Skal ta' test om 9 dage først....arghhhhh. 

Oplever I det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Muffinmus

REt hurtigt du får symptomer der som regel først dukker op efter uge 4, en enkelt gang i mellem kommer de før.

Men ER du gravid har ægget jo nok ikke engang sat sig fast endnu??? DEt sker som regel en lille uge efter ÆL jo:-)

Så måske er den der, men måske er det dig selv dig psyker dig op til en hel masse, det sker jo altså for MANGE herinde:-)

Anmeld

27. august 2010

Thereseh

Ja, det er også det jeg tænker. Min ÆL var den 22 august, så det er nok lidt tidligt 

Sidste måned nåede jeg kun at ha "kvalme" symptomet, og min mens kom 5 dage før tid....gør den ellers aldrig. Så jeg kan godt mærke at jeg psyker min krop lidt, men hvordan dælen kan man lige undgå det 

Anmeld

27. august 2010

Muffinmus

Aner det sørme ikke, hver gang vi har været i gang har jeg måned efter måned efter måned psyked mig selv op:-)

Dene ene gang var det sjovt nok den eneste måned jeg ikke psykede mig selv op, jeg rent faktisk VAR gravid og med tidlig kvalme jeg ellers IKKE har prøvet før:-)

Anmeld

27. august 2010

Thereseh

He he, det er da lidt spøjst ;-)

Men vi får se hvad testen siger ! .... om laaaang tid. Hi hi. 

Anmeld

27. august 2010

Sujan

Jeg får graviditets symptomer hver måned op til mens... men det er ikke graviditets symptomer.. det er bare sådan jeg har det ugen op til mens.. det har jeg gjort hver måned i over et år.. så når jeg får "symptomerne" er jeg sikker på mens er på vej...Jeg får ømme bryster, halsbrand, kvalme og uren hud.. så nogle får disse ting fordi mens er på vej

Anmeld

28. august 2010

Thereseh

Æv hvor irriterende hva!? 

Sådan har jeg ikke haft det før, så håber....men altså. Det må ta' den tid det tar' at blive gravid  Men det må da gerne være NUUUU 

Anmeld

31. august 2010

Thereseh

Nå, nu er jeg begyndt at ha tegn på mens, så ser ikke ud til at det blev denne gang. Æv æv. 

Nå, men det må jo komme som det kommer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.