Anbefal en stor blød hundekurv/seng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

B&J

Low skriver:

Nej kuglerne er nok ikke dyre men hvis man skal have noget slid stærkt stof men det kan da godt være at jeg skal forsøge at sy den selv . det er også lang tid siden jeg har været kreativ

Det syntes jeg da helt klart du skulle prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Low

MoarJ skriver:

Det er derfor der er kategorien "Ordet er frit"

Jeg ved Maxi Zoo har nogen enorme kurve... Vi har en kæmpe kurv til vores labber... Ved siden af ham, kan der ligge en labber mere...

Det skulle jeg næsten også lige kigge på . Det er dumt hvis jeg køber 2 kurve for mine hunde ligger altid sådan her: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Low skriver:

Det skulle jeg næsten også lige kigge på . Det er dumt hvis jeg køber 2 kurve for mine hunde ligger altid sådan her: 

Jeg nupper lige et billede af kurven og smider ind lige om lidt...

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Low skriver:

Her er de... Og der kan godt ligge to labber der i... Thor's lille kæreste var her i sidste weekend.. Og en labber... Hvid, så man kunne se hun havde lagt der...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2010

Low

MoarJ skriver:

Her er de... Og der kan godt ligge to labber der i... Thor's lille kæreste var her i sidste weekend.. Og en labber... Hvid, så man kunne se hun havde lagt der...

Den ser dejlig ud . Hvad måtte du slippe for den?

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Low skriver:

Den ser dejlig ud . Hvad måtte du slippe for den?

250 kr... billigt synes jeg...

Anmeld

28. august 2010

Low

MoarJ skriver:

250 kr... billigt synes jeg...

Wow ja det er da meget billigt . Så behøver jeg måske ikke at give 500kr eller mere for en kurv

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Low skriver:

Wow ja det er da meget billigt . Så behøver jeg måske ikke at give 500kr eller mere for en kurv

Nej det tror jeg altså ikke...

Vi havde gået rundt i maxi zoo og kigget på kurve.. de var mega store og møg dyre...

Så fandt vi den nuværende lige så stor som de andre som var møg dyre, og 250 kr stod der på skiltet.. Vi troede ikke rigtigt på det... Lige indtil vi stod ved kassen...

Jeg synes de har et stort udvalg, er dejlige store kurve i maxi zoo fra 200 kr og opefter...

Anmeld

28. august 2010

Low

MoarJ skriver:

Nej det tror jeg altså ikke...

Vi havde gået rundt i maxi zoo og kigget på kurve.. de var mega store og møg dyre...

Så fandt vi den nuværende lige så stor som de andre som var møg dyre, og 250 kr stod der på skiltet.. Vi troede ikke rigtigt på det... Lige indtil vi stod ved kassen...

Jeg synes de har et stort udvalg, er dejlige store kurve i maxi zoo fra 200 kr og opefter...

Det lyder virkelig skønt . Tak for tippet og hjælpen det kunne bruges

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Low skriver:

Det lyder virkelig skønt . Tak for tippet og hjælpen det kunne bruges

Det var så lidt..  Håber du finder en hundeseng/kurv dine hunde bliver glade for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.