Uh Strawberry-is...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Trolde_mor

...en fra Coop er da bare for lækker... mums.. *slikker sig om munden* .. sidder i sofaen, med benene op under mig, lille Kian sparkende i maven (til computeren, den drillepind )og sidder på baby - total hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

mega snyd! Jeg bliver også sparket... af en monster tvær unge som nægter at olde op med at være i dårligt humør uanset hvad hun bliver tilbudt at lave.. hmm!

Så lige nu sidder jeg med computeren på skødet, og Laura ligger ved siden og, tygger på en sut og sparker til min arm! Tror den er ved at være ret blå, faktisk... Men hey.. hun skriger ikke lige nu!

Anmeld

27. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

mega snyd! Jeg bliver også sparket... af en monster tvær unge som nægter at olde op med at være i dårligt humør uanset hvad hun bliver tilbudt at lave.. hmm!

Så lige nu sidder jeg med computeren på skødet, og Laura ligger ved siden og, tygger på en sut og sparker til min arm! Tror den er ved at være ret blå, faktisk... Men hey.. hun skriger ikke lige nu!

Hehe... mindes det sidst var dig der sad med is, hvor jeg måtte sende manden afsted kl. ti om aftenen

Hehe.. dejligt hun ikke skriger lige nu Måske hun bare skal ligge og være sur lidt, før hun finder ud af det ikke er spor sjovt

Altså, så må du lige ligge hende lidt over på den anden side, så du ikke får en hel blå og ubrugelig arm

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Hehe... mindes det sidst var dig der sad med is, hvor jeg måtte sende manden afsted kl. ti om aftenen

Hehe.. dejligt hun ikke skriger lige nu Måske hun bare skal ligge og være sur lidt, før hun finder ud af det ikke er spor sjovt

Altså, så må du lige ligge hende lidt over på den anden side, så du ikke får en hel blå og ubrugelig arm

ja, men jeg har jo ingen manse hjemme som jeg kan sende afsted... SUK

det er heldigvis den venstre arm hun losser til, så den skal ikke bruges så meget Men nøjs hvor er det træls hun skal have ondt... kom så ud, din dumme tand!!!! den ligger jo lige der!

Anmeld

27. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

ja, men jeg har jo ingen manse hjemme som jeg kan sende afsted... SUK

det er heldigvis den venstre arm hun losser til, så den skal ikke bruges så meget Men nøjs hvor er det træls hun skal have ondt... kom så ud, din dumme tand!!!! den ligger jo lige der!

Aww... Sender en mæthedsfølelse afsted, så lysten til isen ikke er alt for stor Men nøj det var guf, med den is.. hehe..

Kian, blev helt stille i maven - han kan bare ikke lige når mor indtager noget koldt hehe

Gad vide om det er fordi han syntes det er dejligt afkølende og bare ligger og er salig eller om han fryser i forvejen og syntes det er vildt koldt..? Hm.. hehe

Arh okay, ej så går det lige hehe..

Kan jeg godt forstå.. Ja, kunne se på FB at i kan se en tand nu, uhh skal vi ikke håbe at det "bare" er den ene der genere og når den så kommer, så giver resten af tænderne hende lige en lille pause

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.