Så der købt vintertøj...men str???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. august 2010

NaFe

Så har vi fået købt vintertøj...både vest, jakke og flyverdragt...

vinter jakken blev en Benneton...super lækker...

Flyverdragten blev så en hummel iår....dog er det kun en str 86..hvilket undret mig lidt da hun havde en str 80 sidste år...men syntes nu af 86 er stor nok til hende..hva siger i... ærmerne er smøret en omgang op...så der i hvert fald plads nok til a vokse der... men syntes i den ser lille ud til hende eller...

her lidt billeder a tøsen i sit nye tøj...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

LIZO

sikke noget lækkert tøj hun har..

jeg fik afvide at flyverdragten helst være et nummer for stort. for når de bevæger sig rundt uden for og den sider helt til så ryger dragten op på benene.  og ikke så smart med kolde ben jo.

Anmeld

27. august 2010

TbCp

Jeg synes det ser helt fint ud!

Og Hummeldragten er da bare alt for lækker!!! En af mine dagplejeunger havde en magen til sidste år og den var bare super god!

Anmeld

27. august 2010

NaFe

LIZO skriver:

sikke noget lækkert tøj hun har..

jeg fik afvide at flyverdragten helst være et nummer for stort. for når de bevæger sig rundt uden for og den sider helt til så ryger dragten op på benene.  og ikke så smart med kolde ben jo.

OKAY..TAK FOR TIPPET...

problemet er bare af str 92 er alt alt for stor...hun kunne nærmest ikke bevæge sig...sååå ved sq ikke hva jeg skal...altså vis hun ikke vokser for meget så str 86 fin...men vis hun begynder af vokse som ukrudt så jeg på den..hihi...

Anmeld

27. august 2010

NaFe

TbCp skriver:

Jeg synes det ser helt fint ud!

Og Hummeldragten er da bare alt for lækker!!! En af mine dagplejeunger havde en magen til sidste år og den var bare super god!

super af den er god...har ingen erfaring med hummel overtøj nemlig...men syntes den så varm og behaglig ud..og god rummelig så hun kan bevæge sig...

Anmeld

27. august 2010

lion

NaFe skriver:

Så har vi fået købt vintertøj...både vest, jakke og flyverdragt...

vinter jakken blev en Benneton...super lækker...

Flyverdragten blev så en hummel iår....dog er det kun en str 86..hvilket undret mig lidt da hun havde en str 80 sidste år...men syntes nu af 86 er stor nok til hende..hva siger i... ærmerne er smøret en omgang op...så der i hvert fald plads nok til a vokse der... men syntes i den ser lille ud til hende eller...

her lidt billeder a tøsen i sit nye tøj...

Hvor er det bare noget fint vintertøj hun har fået.

Når hun har det på, kan du så tage en god håndfuld stof mellem hendes ben, er den stor nok.

Anmeld

27. august 2010

NaFe

lion skriver:

Hvor er det bare noget fint vintertøj hun har fået.

Når hun har det på, kan du så tage en god håndfuld stof mellem hendes ben, er den stor nok.

ja det gjorde hende damen i butikken faktisk...og det kunne man sagtens... bliver bare nervøs alligevel fordi jeg syntes str 86 LYDER lille i str...men ja den sidder jo fint på hende..

Anmeld

27. august 2010

lion

NaFe skriver:

ja det gjorde hende damen i butikken faktisk...og det kunne man sagtens... bliver bare nervøs alligevel fordi jeg syntes str 86 LYDER lille i str...men ja den sidder jo fint på hende..

Du skal ikk være nervøs.

Cassandra havde en flyverdragt i str. 86 sidste vinter. Hun er lige blevet 2 år og det er kun i ærmerne at den er lidt kort, men det kan et par lange vanter hjælpe på.

Så jeg håber og krydser fingre for at hun kan bruge det helt til Januar

Anmeld

27. august 2010

anna-jonas

Hvis du kan have en knyttet næve i mellem hendes ben, uden at dragten stammer om din hånd, så passer den hele vinteren. Der er meget forskel på de forskellige mærkers størrelse.................og tror at Hummel ligger i den store ende.

Lækker lille model ellers............

Anmeld

27. august 2010

NaFe

Anna-jonas skriver:

Hvis du kan have en knyttet næve i mellem hendes ben, uden at dragten stammer om din hånd, så passer den hele vinteren. Der er meget forskel på de forskellige mærkers størrelse.................og tror at Hummel ligger i den store ende.

Lækker lille model ellers............

ja tror også den er stor i størrelsen...må bare krydse af den holder hele vinteren..hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.