Advokathjælp mod kommunen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2010

M.O.A.R.

Hej Tøser.

Kender en der lige har fået fjernet sin lille dreng på 6 mdr. af kommunen.

Hende det omhandler er blevet slået som barn og så mener de at hun også ville gøre det mod sin søn (helt uden nogen form for beviser eller andre grundlag)

De vil have hende gennem en masse psykolog osv. og når hun har været gennem det kan det måske være hun får ham igen.

Kan hun kører sag mod kommunen? - hvis ja, hvordan får hun så advokathjælp?

Håber på nogle kan hjælpe, i er jo så kloge herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

loppen82

Ska jeg være helt ærlig så vil det være rigtig dumt at begynde at gå imod kommunen det får hun ikke noget ud af.

Var jeg hende ville jeg få overstået de test i en fart og få fat i en familierådgiver i kommunen.

Anmeld

27. august 2010

millesofie

loppen82 skriver:

Ska jeg være helt ærlig så vil det være rigtig dumt at begynde at gå imod kommunen det får hun ikke noget ud af.

Var jeg hende ville jeg få overstået de test i en fart og få fat i en familierådgiver i kommunen.

jeg er helt enig

gå aldrig mod kommunen

men jov hun kan få advokat bistand

Anmeld

27. august 2010

wamse

Der findes gratis retshjælp i mange byer, hvor hun kan få gratis rådgivning om hvordan hun skal gribe det an.

Anmeld

27. august 2010

M.O.A.R.

Har også rådet hende til at snakke med sagsbehandler og få alt de snakker om på skrift, de mundtlige aftaler der skal hun ikke begynde at stole på, for de siger det ene og det andet, og bagefter påstår de at det har de ALDRIG sagt.

Hun vil gå op og snakke med dem på mandag af hvad hun har sagt indtil videre.. Det er også det mest fornuftige..

Hun ville bare meget gerne vide om hun kunne få advokathjælp eller ej, og har aldrig selv været ude for det, så tænkte herinde var det bedte sted at forhøre sig..

Anmeld

27. august 2010

Svei

Advokat kan helt sikkert hjælpe hvis det der er sket er helt uden grund. Og ja, selvfølgelig kan hun da køre sag, man skal da ikke bare sætte sig ned og blive behandlet urimeligt uden at kunne gøre noget ved det...ind i kampen..men synes nu det lyder meget voldsomt at et lille barn skulle blive fjernet helt uden grund, men det er jo en anden sag.

Anmeld

27. august 2010

aarhusmor

Hun kan få gratis advokat hjælp. Det er man berettiget til når ens børn bliver fjernet. På FB er der mange grupper om anbragte børn. Der kan hun få hjælp. Det kan bedst betale sig at arbejde med kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.