Hvor tit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Mor til prinsessen :-)

VIPpigen skriver:

Hmm, der er liv i hende, bare ikke så meget som der har været det sidste lange stykke tid. Og havde tænkt om det kunne være fordi jeg havde været på farten hele dagen, så hun bare lå og sov, eller sådan noget. Men prøver lige at se tiden lidt an, og er der ikke mere go i hende i morgen, så må jeg lige ringe derned. (måske hun bare behøver sit skud cola)

hehe...
Jordmoderen sagde til mig for at provokere hende lidt til at sparke.... "drik hurtigt koldt vand"... og det hjalp, så sparkede hun derud af med det samme...... SÅ du kan prøve det for at se om det har en indvikning på dig :-)

Måske er det som du siger du har været på farten i dag og ikke bemærket det som andre dage....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

oo

VIPpigen skriver:

Hvis hun ikke kommer i gang så ringer jeg derned i morgen, for så må de undersøge om hun bare sparker indaf, eller hvad der sker. Mærker hende, men hun er ikke helt så aktiv som hun plejer at være..

Hmm, kan være det kommer nu, nu er der hvertfald kommet godt med spark derinde fra...

man skal endelig ringe hvis man blir nervøs men nogle gange kommer de helt af sig selv. jordmoderen på fødegangen sagde, at som regel så kunne kvinden mærke liv så snart strimlen begyndte at køre, for så var hun ikke helt bekymret længere (der gik dog en time før jeg mærkede bare en smule liv, men det hjælper jo altid at se at hjertet slår fint!!)

Anmeld

27. august 2010

Dansker I Holland

VIPpigen skriver:

Har prøvet at drikke lidt, men virker ikke helt. Og puffet lidt til maven, der fik jeg bare et lille spark på blæren Dumme tøs. Men der liv, hun er bare ikke HYPER som hun har været

Ok men det er osse meget normalt at hun har stille dage hvor der ikke sker så meget De sover nogle gange mere end andre gange jo Men jeg ville i hvertfald bekymre mig hvis der går en hel dag hvor du ikke mærker liv overhovedet... Håber jeg har beroliget dig lidt

Knus Sussie 28+4

Anmeld

27. august 2010

VIPpigen

82TI skriver:

hehe...
Jordmoderen sagde til mig for at provokere hende lidt til at sparke.... "drik hurtigt koldt vand"... og det hjalp, så sparkede hun derud af med det samme...... SÅ du kan prøve det for at se om det har en indvikning på dig :-)

Måske er det som du siger du har været på farten i dag og ikke bemærket det som andre dage....

Kan mærke nu der er kommet lidt mere liv i hende, så hun har nok bare slappet af efter en masse dage med fart på i sin hule. Den med koldt vand har jeg godt hørt før, så det vil jeg prøve om hun reagere på hvis hun falder hen igen

Anmeld

27. august 2010

VIPpigen

Tjuhl skriver:

man skal endelig ringe hvis man blir nervøs men nogle gange kommer de helt af sig selv. jordmoderen på fødegangen sagde, at som regel så kunne kvinden mærke liv så snart strimlen begyndte at køre, for så var hun ikke helt bekymret længere (der gik dog en time før jeg mærkede bare en smule liv, men det hjælper jo altid at se at hjertet slår fint!!)

Jeg har indtil nu ikke været vildt nervøs fordi jeg kunne jo mærke små bitte puff fra hende engang i mellem. Men syntes det var lidt mystisk hun ikke holdte fest som hun plejede. Men skal hvertfald nok ringe derned hvis jeg bliver bekymret om noget. Kunne forestille mig at mange gange når man er nervøs spænder man mere, så tror gerne at når man får set/hørt hjerte så slapper man af, og så kan man mærke en masse igen. Men dejligt at der ikke var noget i vejen ved jer

Anmeld

27. august 2010

VIPpigen

NR3ønskebarn skriver:

Ok men det er osse meget normalt at hun har stille dage hvor der ikke sker så meget De sover nogle gange mere end andre gange jo Men jeg ville i hvertfald bekymre mig hvis der går en hel dag hvor du ikke mærker liv overhovedet... Håber jeg har beroliget dig lidt

Knus Sussie 28+4

Helt sikkert. Var noget bekymret her i starten af morgenen fordi hun ikke var aktiv, men det kom der kl 11, så vidste da hvertfald der var liv. Så hun har nok bare haft behov for at slappe af efter alle hendes vilde fester derinde

Anmeld

27. august 2010

Dansker I Holland

VIPpigen skriver:

Helt sikkert. Var noget bekymret her i starten af morgenen fordi hun ikke var aktiv, men det kom der kl 11, så vidste da hvertfald der var liv. Så hun har nok bare haft behov for at slappe af efter alle hendes vilde fester derinde

Hehe ja det kan de jo godt få behov for hihi... Men dejligt at hun bevæger sig mere nu Smiler... Det har hun osse bare at blive ved med så hun ikke gør sin moar bekymret

Knus herfra

Anmeld

28. august 2010

VIPpigen

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det kan de jo godt få behov for hihi... Men dejligt at hun bevæger sig mere nu Smiler... Det har hun osse bare at blive ved med så hun ikke gør sin moar bekymret

Knus herfra

Hihi Ja, hun vågnede da rigtig op igen i går aftes, så hun har nok bare lige haft behov for at slappe lidt af. Men hold op tænk at med det samme man står med en positiv test, så begynder ens bekymringer, og lige meget hvad så fortsætter de til den dag jeg ligger i graven

Anmeld

28. august 2010

Dansker I Holland

VIPpigen skriver:

Hihi Ja, hun vågnede da rigtig op igen i går aftes, så hun har nok bare lige haft behov for at slappe lidt af. Men hold op tænk at med det samme man står med en positiv test, så begynder ens bekymringer, og lige meget hvad så fortsætter de til den dag jeg ligger i graven

Det er nemlig rigtigt Jeg skal love for at man kan være en pylre mor engang imellem griner... Men det viser jo bare at man ELSKER sine børn/barn Smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.