12 ugers springet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2010

dorthemus

Kære piger

Så har jeg brug for jeres hjælp

Runa er nu 13 uger + 1 dag og jeg tror hun er i fuld gang med et tigerspring. Lettere  forsinket, så jeg troede vi (jeg) var billigt sluppet i sidste uge da jeg ikke mærkede nogen synderlige forandringer med hende...men nej!

De sidste tre dage har det bare været oppe af bakke herhjemme. Det var ellers begyndt, at gå rigtig godt med putning og sengelægning i EGEN SENG både om dagen og om aftenen/natten og jeg havde svært ved at få armene ned af glæde og vantro over, at det skulle blive så let

Jeg skal lige love for, at armene er kommet ned igen

Runa pylrer og pjevser og hele kroppen kører på hende. HUn kan ikke ligge for sig selv mere end højst fem minutter...med mindre der er et tv i nærheden  Hun græder mere og er sværere at trøste. Hun vil ammes HELE tiden, hvilket min mælkeproduktion, som ellers kører upåklageligt, ikke kan klare. Når hun sover om dagen er det højst ½ time til 45 min ad gangen, med mindre vi er ude og trille. Hun er hypersensitiv over for lyde og vågner ved den mindste lyd. Sidst men ikke mindre så vil hun hænge på armen eller underholdes med spas og løjer HELE tiden....og jeg er efterhånden træt med mere TRÆT ovenpå

Hun udfordrer virkelig min tålmodighed og jeg føler ikke, at jeg har to minutter i fred for hende, hvilket giver mig pisse dårlig samvittighed

ER DET TIGERSPRING????....OG HVORNÅR GÅR DET OVER?????

Knus En Meget Træt Og Frustreret Mor aka Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Tulle28

Så er det ikke nu jeg skal sige glæd dig til 19 ugers springet?

Det lyder i mine ører fuldstændig som tigerspring efter bogen - jeg kan kun trøste dig med at det går over!! Tag en dag ad gangen og glæd dig over de små lyspunkter i denne lidt sorte tid 

Stort knus Tulle

Anmeld

27. august 2010

dorthemus

Tulle28 skriver:

Så er det ikke nu jeg skal sige glæd dig til 19 ugers springet?

Det lyder i mine ører fuldstændig som tigerspring efter bogen - jeg kan kun trøste dig med at det går over!! Tag en dag ad gangen og glæd dig over de små lyspunkter i denne lidt sorte tid 

Stort knus Tulle

Åh gud tal ikke om det..schhhhhhhh

Men ja du har ret, der er også lyspunkter. Hun er meget mere opmærksom og kommunikerende. Smiler og griner (dog stadig uden lyd) og snakker, snakker, snakker i et væk

(Pssst hvor mange dage endnu?...)

Anmeld

27. august 2010

Tulle28

dorthemus skriver:

Åh gud tal ikke om det..schhhhhhhh

Men ja du har ret, der er også lyspunkter. Hun er meget mere opmærksom og kommunikerende. Smiler og griner (dog stadig uden lyd) og snakker, snakker, snakker i et væk

(Pssst hvor mange dage endnu?...)

Der kan jeg så glæde dig med at det ikke varede mere end et par dage her hos os:-)

Ja det er virkelig med at glæde sig over de små ting her i livet i de dage dér... Når man 80% af tiden mest af alt har lyst til at lægge ungen ud på bagtrappen

Anmeld

27. august 2010

dorthemus

Tulle28 skriver:

Der kan jeg så glæde dig med at det ikke varede mere end et par dage her hos os:-)

Ja det er virkelig med at glæde sig over de små ting her i livet i de dage dér... Når man 80% af tiden mest af alt har lyst til at lægge ungen ud på bagtrappen

Fnis ja

Nu har det varet i tre dage så jeg kan forhåbentlig se en ende på det

Tak fordi du svarede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.