Kære piger
Så har jeg brug for jeres hjælp 
Runa er nu 13 uger + 1 dag og jeg tror hun er i fuld gang med et tigerspring. Lettere forsinket, så jeg troede vi (jeg) var billigt sluppet i sidste uge da jeg ikke mærkede nogen synderlige forandringer med hende...men nej!
De sidste tre dage har det bare været oppe af bakke herhjemme. Det var ellers begyndt, at gå rigtig godt med putning og sengelægning i EGEN SENG både om dagen og om aftenen/natten og jeg havde svært ved at få armene ned af glæde og vantro over, at det skulle blive så let 
Jeg skal lige love for, at armene er kommet ned igen 
Runa pylrer og pjevser og hele kroppen kører på hende. HUn kan ikke ligge for sig selv mere end højst fem minutter...med mindre der er et tv i nærheden
Hun græder mere og er sværere at trøste. Hun vil ammes HELE tiden, hvilket min mælkeproduktion, som ellers kører upåklageligt, ikke kan klare. Når hun sover om dagen er det højst ½ time til 45 min ad gangen, med mindre vi er ude og trille. Hun er hypersensitiv over for lyde og vågner ved den mindste lyd. Sidst men ikke mindre så vil hun hænge på armen eller underholdes med spas og løjer HELE tiden....og jeg er efterhånden træt med mere TRÆT ovenpå 
Hun udfordrer virkelig min tålmodighed og jeg føler ikke, at jeg har to minutter i fred for hende, hvilket giver mig pisse dårlig samvittighed 
ER DET TIGERSPRING????....OG HVORNÅR GÅR DET OVER?????
Knus En Meget Træt Og Frustreret Mor aka Dorthe
Anmeld