P-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2010

nilletøz

Hejsa i skønne baby bruger

Jeg har lige et lille spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med!

Jeg er på p-piller, og har været en felj.

Jeg starter altid op en mandag og slutter en søndag.

Men denne gang er jeg er jeg så kommet til at tag den pille jeg skulle slutte med - altså søndags pillen også er jeg jo så sluttede en lørdag.

Men hvordan skal jeg så forsætte, kan jeg vente med at tag den mandag som jeg har gjort altid eller skal jeg starte op søndag??

Håber i forstår mit spørgsmål!??

Nilletøz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

roenlund

jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår ???? Men du må ikke holde mere end 7 dages pause, så hvis du er sluttet på en lørdag skal du starte på en søndag. Hvis du så gerne vil tilbage til hvordan det var tager du en ekstra pille før du stopper næste gang... Det burde også stå i brugsforvirringwn i pakken...

Anmeld

27. august 2010

nilletøz

roenlund skriver:

jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår ???? Men du må ikke holde mere end 7 dages pause, så hvis du er sluttet på en lørdag skal du starte på en søndag. Hvis du så gerne vil tilbage til hvordan det var tager du en ekstra pille før du stopper næste gang... Det burde også stå i brugsforvirringwn i pakken...

Nej den er også lidt svær at forklare

Men ja må nok bare starte om i morgen lørdag så...

Det er bare mig der ikke har kigget rigtig efter da jeg startede på p-pillerne igen... ihhh altså sådan noget forvirrende noget jeg har fået lavet!!

Men takker lige for dit svar alligevel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.