Testet efter forventet mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Chrizzer

Jeg har forventet mens i dag.

Og selvfølgelig har jeg taget en g-test. Testede både negativ i går og i dag. Dog har ingen af de test jeg har taget, været udført om morgenen.

Mine bryster er hævet, og jeg har mens-agtig murren i underlivet.

Selvom jeg har testet negativ tror jeg stadig jeg er gravid, for håbet holder jeg oppe

Hvor mange af jer testede først positiv efter forventet mens, og havde i nogen g symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

LouiseNielsen

Jeg testede positiv 2 dage efter forventet mens.... Held og lykke med det, håber den er hjemme....

Anmeld

27. august 2010

Ann.

Jeg testede positiv ca 1 uge over tid - havde meget uregelmæssig mens. dengang så tænkte ikke over det, før en uge efter jeg skulle have haft mens.

Dine symptomer er typiske for en graviditet, men desværre også op til mens., der kan man nemlig også opleve mens. smerter og ømme/hævet bryster.

Men jeg  for at den er der

Anmeld

27. august 2010

Chrizzer

TrineLærke skriver:

Jeg testede positiv ca 1 uge over tid - havde meget uregelmæssig mens. dengang så tænkte ikke over det, før en uge efter jeg skulle have haft mens.

Dine symptomer er typiske for en graviditet, men desværre også op til mens., der kan man nemlig også opleve mens. smerter og ømme/hævet bryster.

Men jeg  for at den er der

Ja nemlig, plejer også at have det sådan op til min mens. Håber bare den er der

Anmeld

27. august 2010

SoffiLine

Min mens stoppede slet ikke selvom jeg var blevet gravid, 

det var noget familie der sagde til mig jeg nok skulle tage en test da de synes jeg opførte mig anderledes Hihi.

Var næsten 11 uger henne da jeg fandt ud af jeg er gravid

Min mens er stoppet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.