Kurser i Jylland???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Omonigho

Hej alle i dejlige og utroligt kreative Piger!!

Jeg eeeeeeeelsker at kreere forskellige kager, og er da også nogenlunde god til det. Dog kan jeg slet slet ikke holde med de mesterværker i udstiller her på siden....  

Det har så givet mig mere blod på tanden, og jeg har læst en del om de fine kurser, f.eks. Kagekompagniet tilbyder. Er der nogen der ved, hvor der tilbydes lignende kurser i Jylland?? ....og gerne sydpå...??  

Håber at høre fra nogle!

kh Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Snefnug1984

hesteloppen skriver:

Jeg eeeeeeeelsker at kreere forskellige kager, og er da også nogenlunde god til det. Dog kan jeg slet slet ikke holde med de mesterværker i udstiller her på siden....  

Det har så givet mig mere blod på tanden, og jeg har læst en del om de fine kurser, f.eks. Kagekompagniet tilbyder. Er der nogen der ved, hvor der tilbydes lignende kurser i Jylland?? ....og gerne sydpå...??  

Håber at høre fra nogle!

kh Julia

Ved ikke hvor der udbydes kursus, men det er jo altid et hit bare at mødes nogle stykker og dele fif osv.

Anmeld

28. august 2010

Omonigho

Det har du selvfølgelig fuldstændig ret i! 

Lyder som en rigtig god idé!

Anmeld

28. august 2010

birgitte

hesteloppen skriver:

Håber at høre fra nogle!

kh Julia

ved at specialkøbmanden kører kurser her til oktober ... vistnok i horsens?? måske er det noget for dig.

Specialkøbmanden.dk

Anmeld

28. august 2010

Josesmor

jeg kigger lige med.. Vil også vildt gerne med på sådan et kursus her i det sønderjyske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.