Har Bilka "storebror" ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.587 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. august 2010

L-Mortil3

Ja lige en pludselig indskydelse jeg har fået...

Vi skal mødes med Mortens side af familien på søndag, og vi ved jo næsten alle hvor "pænt" de tog at Liam var på vej, så tænkte man ligeså godt kunne få det overstået...

Så tænkte jeg om der er nogen der ved om Bilka har "jeg skal være storebror" tøj/ting eller bare noget der står "storebror" på?

Vi skal derop i aften, men vil ikke kigge hvis ikke de har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

loppen82

Ved de har dem i Name it og babysam, endda på tilbud i babysam.

Har ikke set så noget i Bilka.

Anmeld

27. august 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

Vi skal mødes med Mortens side af familien på søndag, og vi ved jo næsten alle hvor "pænt" de tog at Liam var på vej, så tænkte man ligeså godt kunne få det overstået...

Så tænkte jeg om der er nogen der ved om Bilka har "jeg skal være storebror" tøj/ting eller bare noget der står "storebror" på?

jeg var der igår, måske henne ved sutteflaskerne på en hagesmæk... men jeg synes ikke der var noget tøj med det.... NAME IT har vidst

Anmeld

27. august 2010

L-Mortil3

loppen82 skriver:

Ved de har dem i Name it og babysam, endda på tilbud i babysam.

Har ikke set så noget i Bilka.

Bummelum, der er en babysam i holstebro mener jeg, gad vide hvornår de lukker

Anmeld

27. august 2010

quar20

Hmm... Ikke hvad jeg ved af men Name it har..!! og en trøje hvor der står jeg skal være storebror i grøn eller blå koster 60kr i Randers storcenter så mon ikke den også gør det i de andre name it butikker..!!?

Og det der med at tage det "pænt".. kender ikke til din historie - men det har jeg DESVÆRRE også oplevet.. Jeg fik den her kommentar ude ved sivgermekanikken. " i er da alt for unge - er du klar over der er noget der hedder abort"...!!

Ja og den dag idag har vi stadig ikke det fedeste forhold..!!

Anmeld

27. august 2010

loppen82

Åbningstider
Mandag 10.00-17.30
Tirsdag 10.00-17.30
Onsdag 10.00-17.30
Torsdag 10.00-17.30
Fredag 10.00-18.00
Lørdag 10.00-14.00
1. søndag i måneden 10.00-15.00

Var lige på deres hjemmeside...

Anmeld

27. august 2010

L-Mortil3

quar20 skriver:

Hmm... Ikke hvad jeg ved af men Name it har..!! og en trøje hvor der står jeg skal være storebror i grøn eller blå koster 60kr i Randers storcenter så mon ikke den også gør det i de andre name it butikker..!!?

Og det der med at tage det "pænt".. kender ikke til din historie - men det har jeg DESVÆRRE også oplevet.. Jeg fik den her kommentar ude ved sivgermekanikken. " i er da alt for unge - er du klar over der er noget der hedder abort"...!!

Ja og den dag idag har vi stadig ikke det fedeste forhold..!!

Vi fik kommentaren, at jeg er bestemt ikke klar til at være farfar og i skal bestemt ikke regne med mig i NOGEN henseender... - og en del flere stikpiller i den dur... Men for min skyld behøver de aldrig at få det at vide, de kan komme på besøg en dag og hovsa, så er der 2....

Anmeld

27. august 2010

loppen82

De har dem deroppe... Men str 92 er det mindste.

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Line&Liam skriver:

Vi fik kommentaren, at jeg er bestemt ikke klar til at være farfar og i skal bestemt ikke regne med mig i NOGEN henseender... - og en del flere stikpiller i den dur... Men for min skyld behøver de aldrig at få det at vide, de kan komme på besøg en dag og hovsa, så er der 2....

kæft, det kunne være sjovt

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men det kunne de andre jo heldigvis

Anmeld

27. august 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Jeg har set de der storebror ting i Kære børn... ved ikke om det hjælper lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.