Må man ik gøre lidt rent??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Malonde1985

Jeg fik et lille flip tidligere på dagen, og gik så igang med at rydde lidt op, støvsuge og vaske gulve i hele hytten...

Nu her en time efter har jeg det bare ik så godt i maven .. Har en slags dårlig mave - lidt ala når man har diarré, og min mave er helt hård! Har så lagt mig ned og slappe af, men altså... Ej.. håber det er noget jeg har spist, selvom alt jeg spiser kommer op igen

har jeg mon overanstrengt mig en lille smule ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Kvindemin

Kunne ikke forestille mig at diarre har noget med graviditet og rengøring at gøre.. Selvfølgelig må du gøre rent, hvis du ikke har bækkenløsning
Når man er gravid, tænker man vidst bare altid 'er det nu farligt'...

Anmeld

27. august 2010

Malonde1985

Chritinap skriver:

Kunne ikke forestille mig at diarre har noget med graviditet og rengøring at gøre.. Selvfølgelig må du gøre rent, hvis du ikke har bækkenløsning
Når man er gravid, tænker man vidst bare altid 'er det nu farligt'...

Men har IKKE diarre!! Men har det i maven, sådan som når man har diarré

Anmeld

27. august 2010

Ni-ko-li-ne

Malonde1985 skriver:

Jeg fik et lille flip tidligere på dagen, og gik så igang med at rydde lidt op, støvsuge og vaske gulve i hele hytten...

Nu her en time efter har jeg det bare ik så godt i maven .. Har en slags dårlig mave - lidt ala når man har diarré, og min mave er helt hård! Har så lagt mig ned og slappe af, men altså... Ej.. håber det er noget jeg har spist, selvom alt jeg spiser kommer op igen

har jeg mon overanstrengt mig en lille smule ??

hvor langt er du?

og din mave er helt hård? for så er det plukke veer.... det er ret individuelt hvornår i graviditeten de begynder... men hvis dine kommer let, så skal du altså være lidt opmærksom på det... og få slappet godt af når de begynder at gøre ondt som nu...

plukke veer er helt normale men de skal ikke gøre ondt og hvis de bliver regelmæssige kan din livmoderhals modnes for tidligt og derved føder man for tidligt

Anmeld

27. august 2010

Malonde1985

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor langt er du?

og din mave er helt hård? for så er det plukke veer.... det er ret individuelt hvornår i graviditeten de begynder... men hvis dine kommer let, så skal du altså være lidt opmærksom på det... og få slappet godt af når de begynder at gøre ondt som nu...

plukke veer er helt normale men de skal ikke gøre ondt og hvis de bliver regelmæssige kan din livmoderhals modnes for tidligt og derved føder man for tidligt

??

Hvor er jeg dog bare vildt heldig i denne graviditet - kvalme og opkastninger x mange dagligt, og nu også tidlige plukveer?

Ligger på sofaen igen nu og slapper af

Anmeld

27. august 2010

Malonde1985

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor langt er du?

Jeg er kun i 18. uge - 17+6..

Anmeld

27. august 2010

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Jeg er kun i 18. uge - 17+6..

Du kan tage det roligt hvis det er plukveer .. Det får alle

Der er nogen der mærker det som ubehaligt , men de må ikke gøre ondt! Jeg mærker ikke når jeg har en plukve , kan kun mærke det på min mave fordi den bliver helt hård ..  Men kan desværre ikke svare på dit problem .. Det lyder meget underligt at du får ondt i maven af og gøre rent .. Men jeg vil i hvert fald råde dig til at ja , ligge dig et øjeblik på sofaen indtil det er gået over. Ikke for at skræmme dig overhovedet , men jeg anstrengte mig selv så meget i uge 28 at jeg gik for tidligt i fødsel , men det var meget overvuderet , og det var ikke bare rengøring .. 

for det snart går over

Anmeld

27. august 2010

PeruBaby

Åhh, jeg håber at du får slappet godt af og får det bedre! Lige et stort knus til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.