Ja, piger...........jeg var jo til samtale i går ang. en stilling i et lokalcenter tæt på Ida's institution. Det gik super godt, og der var en god kemi. Men jeg lagde kortene på bordet, og sagde som det er med Ida, at jeg får nogle timer i tabt arbejdsfortjeneste, og at jeg derfor ikke kan arbejde 30 timer, men 24 timer om ugen. + at der vil komme dage hvor jeg skal på hospitalet og til møder ang. det lille pus.
Er netop blevet ringet op af bossen, og hun måtte beklage, men de havde valgt en anden, som kunne tage 37 timer. Hun fortalte at de havde været meget positive omkring mig, og at jeg også var blevet valgt, hvis ikke jeg kun kunne arbejde 24 t/ugt. (Altså hvis ikke lige jeg havde en handicappet datter). Nå, men hun beklagede virkelig, og var faktisk rigtig sød.............og spurgte om jeg kunne være interesseret i et vikariat, som de så ville strikke specielt sammen til mig, hvor der ville blive taget hensyn til, at jeg ikke kan have så lange dage, som de andre. Jeg sagde at jeg var interesseret, men ikke hvis det kun var et 3 mdr. vikariat.
Nååå...........er sgu' lidt skuffet............og føler mig fanget lidt i vores livssituation. Det er jo ikke min egen skyld, at jeg ikke kan arbejde mere end de 24 timer.
Tak for aflæsningen............det hjalp lidt.
Knus Mette
Ps. Jeg har været et rystende nervevrag, og har haft kvalme og hjertebanken siden i går................og har tænkt sådan nogle "magiske" tanker.........alá........" Vores uheld må da vende snart..........måske det vender nu, og jeg får jobbet" Men det gjorde jeg så ikke. 
Anmeld