Fik jo stjålet min cykel i sidste uge, så da jeg var i Kvickly i dag ville jeg lige ose efter en ny. Og så havde de en jeg gerne ville have. En lyselilla city med 7 gear. Jeg spørger ekspedienten om det er denne cykel der er på tilbud (før 2995 nu 1795 kr) ja siger han.
Jeg ringer til min svigerfar og spørger om han kan komme og hente mig, for jeg har fundet et godt tilbud på en ny cykel. Vi får cykel med hjem og jeg begynder at samle den.
Smart som jeg mener jeg er, lader jeg alt pap og tape sidde på mens jeg samler den, bare så jeg ikke ridser den. Da jeg så er færdig med at samle, tager jeg det hele af.
OG SÅ ER DET EN CYKEL MED 3 GEAR JEG HAR FÅET MED HJEM 
Så jeg ringer til Kvickly og snakker med ham der solgte den. Siger at det var den med 7 gear jeg stod med i hånden og som han sagde var på tilbud. Og det var ligesom den tilbudsskiltet sad på. Og på det skilt stod der ikke noget om at det var med 3 gear.
Så begynder han at sige jeg kan få et afslag i prisen - ja tak, men jeg kan ikke bruge 3 gear til en dyt. Der skal være nogle flere, eftersom jeg cykler på bakker!!!! Og så begyndte jeg at snakke om vildledende markedføring og jeg stod der i god tro og SPURGTE ham faktisk om det var lige netop den cykle der var på bud.
Så i morgen skal jeg til Odder for at hente en 7 gears cykel til en pris for en 3 gears
IDIOT!!! Så er det 2 cykler jeg skal samle og det gider jeg bare ikke, men jeg skal bruge den i morgen når jeg skal på arbejde.
Anmeld