Jeg er så bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Mischa

Jeg er 10 uger i dag... og jeg er bare så nervøs.

Jeg har fået taget blodprøver for at se hvor højt mit HCG har ligget, først var den på 10.000, så 15.000, og nu 110.000...

Så det er jo godt nok. Men jeg er stadig rædselslagen for at jeg får en MA igen, jeg frygter den dag jeg skal til scnning.

Stopper symptomer og falder hcg'et hvis man har en missed abortion?  jeg har mistet 3 gange før, så jeg er bare så bange for at det sker igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

oo

du får lige et  og et par  for at det går rigtig godt denne gang!

Jeg har ikke selv haft en missed abortion, "kun" en graviditet udenfor livmoderen, så jeg ved ikke hvordan det fungere med symptomer og hcg, men umiddelbart stiger dit hcg jo fint Har du slet ikke været til scanning endnu?

Anmeld

28. august 2010

Mischa

jo da jeg var 7 uger henne for at sætte termin.

skal ind igen den 15.

Anmeld

28. august 2010

lion

MischaKuhr skriver:

Jeg er 10 uger i dag... og jeg er bare så nervøs.

Jeg har fået taget blodprøver for at se hvor højt mit HCG har ligget, først var den på 10.000, så 15.000, og nu 110.000...

Så det er jo godt nok. Men jeg er stadig rædselslagen for at jeg får en MA igen, jeg frygter den dag jeg skal til scnning.

Stopper symptomer og falder hcg'et hvis man har en missed abortion?  jeg har mistet 3 gange før, så jeg er bare så bange for at det sker igen.

Jeg ved ikk om symptomerne stopper, hvis der er kroppen som stopper graviditen.

Men hvis du får en abort stopper symtomerne næsten med det samme.

Det må ikk være sjovt at være så bange for at tabe hele tiden. Jeg krydser fingre for det er lykkens gang denne gang. Men du er jo snart nået til 12 uge, hvor der er mindre risiko for at tabe barnet.

Anmeld

28. august 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at høre at den lille stadig hænger fast

Dit Hcg stopper med at stige hvis du har en MA, så alt tyder på at den lille er ved at vokse sig stor. Jeg kan godt forstå du er nervøs, men forhåbentlig lykkes det denne gang.

Skriv endelig igen når du har været til scanning så vi ved hvordan det går

Anmeld

29. august 2010

Mischa

Tak for jeres svar

og tak Karo, du er som altid god til at gøre mig rolig

glæder mig til scanning, har en fornemmelse af at alt er som det skal være denne gang, men er vel altid nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.