Farvel træthed - goddag sejrsdans!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. august 2010

otlitrom

Jeg har været træt hele morgenen, og haft en fornemmelse af at være pakket ind i vat... Alt virkede fjernt og fuldstændig ligegyldigt... Vi var til møde i banken (ikke noget særligt) men jeg var næsten villig til at køre derned i nattøj. Det gjorde jeg dog ikke! Efterfølgende skulle Hallur på arbejde, så han satte mig af ved Rema1000 så jeg kunne købe noget mad. Jeg spiser ikke det store for tiden, faktisk kun frugt, så jeg skulle lige tanke op. Er i klar over, hvor meget meloner vejer??!! Jeg var meget træt, efter jeg havde båret dem hjem og op på 2. sal. Tændte computeren, og pludselig slog det mig at karakterene for eksamensopgaven inden ferien var kommet. Og hvad ser jeg?!!!

JEG HAR FÅET 12 I EKSAMENSOPGAVE!

Så farvel træthed - goddag sejrsdans!! Jeg er ret stolt af mig selv, for jeg har altid fået hug for ikke at være god skriftlig. Men det kan jeg vist godt pakke sammen!! Weeee!!!

Måtte lige dele glæden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

TbCp

HAHA HVOR ER DET FEDT!!! KÆMPE TILLYKKE MED 12-TALLET!!!!

Anmeld

27. august 2010

otlitrom

TbCp skriver:

HAHA HVOR ER DET FEDT!!! KÆMPE TILLYKKE MED 12-TALLET!!!!

TAAARK!!! Det er SÅ fedt!!! Weeee!

Anmeld

27. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg har været træt hele morgenen, og haft en fornemmelse af at være pakket ind i vat... Alt virkede fjernt og fuldstændig ligegyldigt... Vi var til møde i banken (ikke noget særligt) men jeg var næsten villig til at køre derned i nattøj. Det gjorde jeg dog ikke! Efterfølgende skulle Hallur på arbejde, så han satte mig af ved Rema1000 så jeg kunne købe noget mad. Jeg spiser ikke det store for tiden, faktisk kun frugt, så jeg skulle lige tanke op. Er i klar over, hvor meget meloner vejer??!! Jeg var meget træt, efter jeg havde båret dem hjem og op på 2. sal. Tændte computeren, og pludselig slog det mig at karakterene for eksamensopgaven inden ferien var kommet. Og hvad ser jeg?!!!

JEG HAR FÅET 12 I EKSAMENSOPGAVE!

Så farvel træthed - goddag sejrsdans!! Jeg er ret stolt af mig selv, for jeg har altid fået hug for ikke at være god skriftlig. Men det kan jeg vist godt pakke sammen!! Weeee!!!

Måtte lige dele glæden!!!

hvor cool er det lige!!!!

TILLYKKE!!!!!! coooool cat

Anmeld

27. august 2010

oo

igen TILLYKKE! du er så sej

og HVORFOR kan man ikke få bragt ud fra fx rema 1000??? det burde de virkelig tage og overveje at indføre!

Anmeld

27. august 2010

anna-jonas

Wheeee.................sikke en succes. Tillykke, det er bare så flot. Det skal da vist fejres med lidt go' mad (som du alligevel ikke kan spise), og måske en god film. Har hørt meget godt om "the notebook". En tårerperser af de store.

Knus Mette

Anmeld

27. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor cool er det lige!!!!

TILLYKKE!!!!!! coooool cat

Hihi - cool kat!

Jeg har stadg ikke forstået det!

Anmeld

27. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

igen TILLYKKE! du er så sej

og HVORFOR kan man ikke få bragt ud fra fx rema 1000??? det burde de virkelig tage og overveje at indføre!

Ja, specielt når det eneste jeg spiser er meloner?! De er sørme tunge!! Har lige klemt en chokolademuffin ned, så måske det går fremad? Hope so!

Og tak - igen!

Anmeld

27. august 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Wheeee.................sikke en succes. Tillykke, det er bare så flot. Det skal da vist fejres med lidt go' mad (som du alligevel ikke kan spise), og måske en god film. Har hørt meget godt om "the notebook". En tårerperser af de store.

Knus Mette

Jeg har også købt ind til god mad, og håber på jeg kan spise lidt af det selv. Hel Kylling, nye kartofler og stegte grøntsager. En livret, så jeg håber på at klemme lidt ned.

Te Notebook har jeg faktisk liggende, har aldrig fået den set. Har også P.S. I love you, den har jeg heller ikke fået set. Måske skulle det være i aften. God idé!

Håber snart I er på vej mod palmer og højere temp. Min stemme går til Jer, uden tvivl! Du/I fortjener det!!

Anmeld

27. august 2010

sarahb

FEEEEEDT!!!

STORT TILLYKKE. Det er da så genialt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.