Hvad synes du om at være på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om at være på barsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

746 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2010

MariaJ

Hvad synes du om at gå hjemme - nu eller da du gjorde det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

kitra

Jeg nyder det i fuldedrag, jeg er så også så heldig at jeg kommer til at gå hjemme lang tid endnu. Jeg går lige nu på barsel med min datter på 8 mdr og er gravid igen og venter til 17 feb. Sidst graviditet gik jeg sygemeldt de sidst 4 mdr pga min ryg så det sker sikkert også denne gang.

Anmeld

27. august 2010

Millesmammi

jeg nyder det helt klart!

men jeg må indrømme det bliver dejligt at komme igang med noget igen til jan.

Anmeld

27. august 2010

MariaJ

MariaJ skriver:

Hvad synes du om at gå hjemme - nu eller da du gjorde det?

Jeg har selv stemt, at jeg godt kunne klare mig med kortere tid. Det er på en måde ikke helt rammende (så meget for selv at have lavet spørgsmålene), for for min datters skyld er jeg enormt glad for at hun ikke skal passes ude foreløbig, men for min egen skyld, ville jeg elske at komme på arbejde igen (i hvert fald nogle timer eller dage om ugen).

Jeg er SÅ dårlig til den her langsomme rytme hjemme, træt af at stå for alt det huslige herhjemme, og savner at være effektiv engang imellem, på den måde man aldrig er, når man passer et lille barn.

Anmeld

27. august 2010

oo

altså nu har jeg krydset af i 1. boks. jeg venter jo stadig på ungen, så min barsel er ren ferie lige nu jeg vil godt lige tilbage og have min kandidat, men derefter har jeg absolut intet problem med at gå hjem altid! Søren har da også foreslået, at vi skal overveje hvad og hvordan når jeg er færdiguddannet, for vi kunne begge to godt tænke os at være så meget hjemme som muligt, og han ved jo, at jeg gerne vil skrive igen, så måske man kunne gøre noget smart der med noget freelance arbejde og sådan

Anmeld

27. august 2010

serinasmor

har stemt Kunne godt have klaret mig med kortere tid ... men jeg har så heller ikke selv bestem længden af min barsel da jeg ellers er på videregående udd og derfor var nødt til at tage et helt års barsel... jeg er nødt til at starte hvor jeg kom til når næste hold kommer til det

Anmeld

27. august 2010

JustAnotherName

Jeg har ELSKET at være på barsel med begge mine.
Og det har trukket tårer hver gang, når tiden er ved at være ovre.

Det er hårdt at skulle ud og "virke" igen, og hårdt at skulle give slip på ens børn, når de skal ud, når man er så meget mor i sit hjerte!!
Men af samme årsager, er det også vigtigt og sundt for én, tror jeg.

Men hvis man kunne vælge frit, så ville jeg til enhver tid være familie og mor over ethvert job!

Men mine børn har brug for at lege og være ude blandt andre, ligesom jeg også har behov for at få andre ting i hovedet og være voksen med andre voksne!

Men jeg har valgt at stemme i boks 1. For det er sådan jeg føler indeni.

Anmeld

27. august 2010

Margorie

Jeg elskede at være på barsel og glæder mig til at skulle det igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.