Jeg er så træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Ann.

Sådan virkelig træt - det har jeg ikke prøvet før. 
Igår på vej hjem fra Sjælland, fald jeg i søvn i bilen, og jeg plejer aldrig at kunne falde i søvn i bilen - så jeg må virkelig have været træt igår, men idag også, jeg ligger stadig i min seng, har dog været oppe og i et par timer, men jeg er sku ved at falde i søvn igen! 

Hold da op jeg er små øjner! Håber det er en graviditet der presser på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

vivs123

Krydser fingre for dig!

Anmeld

27. august 2010

mortil4dejligepiger

Håber for dig, at du får 2 fine streger d. 4. september

Anmeld

27. august 2010

SoffiLine

Håber der er to streger til dig, det er den dejligste følelse! 

Rigtig meget held & lykke!

Anmeld

27. august 2010

Dansker I Holland

Krydser STORE fingre for dig søde Håber du tester positiv og at bebs BLIVER i maven Og ikke er uden for livmoderen og alt det andet dumme

Knus herfra

Anmeld

27. august 2010

betiinsen

Så meget for dig

Anmeld

27. august 2010

mariamiss6

TrineLærke skriver:

Sådan virkelig træt - det har jeg ikke prøvet før. 
Igår på vej hjem fra Sjælland, fald jeg i søvn i bilen, og jeg plejer aldrig at kunne falde i søvn i bilen - så jeg må virkelig have været træt igår, men idag også, jeg ligger stadig i min seng, har dog været oppe og i et par timer, men jeg er sku ved at falde i søvn igen! 

Hold da op jeg er små øjner! Håber det er en graviditet der presser på

Årh fald i søvn i bilen syndromet har jeg lidt af siden jeg var gravid med min yngste.... Så det vil sige i ca. 2 år..... Åååh og man bliver faktisk bare endnu mere træt af at falde i søvn på den måde... Og man sover ad helvedes til

Håber da for dig den er der

Anmeld

28. august 2010

Ann.

mariamiss6 skriver:

Årh fald i søvn i bilen syndromet har jeg lidt af siden jeg var gravid med min yngste.... Så det vil sige i ca. 2 år..... Åååh og man bliver faktisk bare endnu mere træt af at falde i søvn på den måde... Og man sover ad helvedes til

Håber da for dig den er der

Haha okay

Det har jeg bare aldrig kunne - men det kan jo bare været at jeg har været ekstremt træt, eller det har jeg jo selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.