tudekop hvornår er det muligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Eliza/lykke

Elizabeth 3½ mrd og meget glad for grød , men jeg synes, at hun måske får lidt mavepine. Så vi holder en pause to gange om ugen, hvor hun ikke får grød. Maven skal jo også vende sig til det langsomt.

Men, hun vil bare SLET ikke tage flasken. Vi skal til lægen i dag. Nu er hun begyndt på,at hun heller ikke vil spise noget særligt om morgenen efter 12 timers søvn................................

Hvornår ville I mene, at jeg kan tlbyde MME på en tudekop efter måltidet med grød?

Så håber jeg, at jeg kan få lidt MME i hende. Grøden er også lavet på MME, så hun får det, hun skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

LisaV

Nu men jeg ville vænne hende til at drikke af en alm. kop fra starten, det kan de sagtens

Anmeld

27. august 2010

LRJ

Bare begynd du ligeså stille op nu min sp sagde Ca 4 måneder jeg har købt en flaske med tude låg på

Anmeld

27. august 2010

Eliza/lykke

hold da op, kan man allerede det nu???

Hun blir 4 mrd. om 2 uger, så må jeg vist hellere købe sådan en.

Hvordan drikker de? Ellers hvor sidder de, når de drikker af den? Elizabeth sidder i skråstol eller Bumbo stol, når hun får grød - kan hun stadig sidde der, når hun drikker af koppen?

Anmeld

27. august 2010

LisaV

Ja, det kan hun godt. Jeg ville vælge skråstolen eller sidde med hende på skødet. Bumbostolen sætter dem i oprejst position, og det har hendes ryg ikke godt af endnu.

Anmeld

27. august 2010

saxa

LisaV skriver:

Nu men jeg ville vænne hende til at drikke af en alm. kop fra starten, det kan de sagtens

Lige det jeg ville ha sagt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.