Vintertøj til børnene i år? jakke/flyverdragt/støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Malonde1985

Dianna har en Molo flyverdragt fra sidste år, som hun sagtens kan passe igen i år.

Men hun skal også ha en vinterjakke snart - synes det er blevet koldt! Støvler skal jeg også ha fat i. Det er jo snart september og med den fart vejret har på, føles det jo som oktober!

Så hvad køber I af jakke, flyverdragt, støvler? Ved godt emnet om flyverdragter har været meget oppe, men vil gerne vide hvad I har af jakker og støvler - hvad I vil anbefale, og hvorfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

LisaV

Min yngste datter på 3 har udover en Mat-flyverdragt fået en Danefæ overgangsjakke og en Mat vinteranorak begge dele købt på udsalg ellers ville jeg jo blive ruineret herudover har jeg købt et Mikkline termosæt og en Molo fleecetrøje. Hun har nemlig en Softshell købt sidste forår, som hun stadig kan passe, men ellers er den rigtig rigtig god som overgangsjakke. Jeg er selv hoppet i min egen softshell nu, og den er lige tilpas til årstiden. Når det bliver koldere endnu får hun sin overgangsjakke på, da den vand- og vindtæt, men det er en softshell tilnærmelsesvis også, hvis du køber en af god kvalitet fx fra Ticket eller Molo.Det ville jeg vælge i dit sted og så en god vinterjakke. Termosæt er god i bhv. eller vs. i overgangsperioden.

Ps. de har termosæt på tilbud hos kids-world.dk

Anmeld

27. august 2010

Maddox

Silas kan også fint passe hans idaT flyverdragt fra sidste år - som nærmest ikke er brugt, da han hverken kunne gå eller kravle dengang

Derudover overvejer jeg at købe en MAT vinteranorak, så vi slipper for en dum lynlås helt oppe under halsen, hvor den kun generer (snakkede med DP om netop dette imorges)

Vinterstøvlerne regner jeg med i år, bliver disse fra ecco

TRACK UNO

Anmeld

27. august 2010

wamse

Havde købt en Mikk-line dragt, men da min datter prøvede den i går, var den alt for stor så den gemmes til næste sæson

Så har bestilt et sæt fra H&M, og deres vinterjakker plejer hun at have i forvejen. Hun har fået et par dejlige Ecco støvler og et et andet mærke til pænt brug af farmor og farfar. Jeg har så købt Molo hue og handsker til hende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2010

Malonde1985

Mangler også bare en jakke og støvler, og vanter. Hue købte vi i forrige uge fra MOLO.

Ku godt være man skulle en tur på H&M´s hjemmeside. Gider ikke give en formue for en vinterjakke, når hun har en fin flyverdragt, som jo også snart kommer i brug.

Nogen der har erfaring med Bilkas vinterjakker til børn??

Anmeld

27. august 2010

saxa

Vi købte i mandags en vinterjakke til Yasmin fra Hummel og et par Ecco vinterstøvler.. Hun har ingen flyverdragt fået endnu, men hun har et Didrickson foret regnsæt, som kan holde hende varm helt ned til -10grader.. Det starter vi med, ellers køber vi en Hummel flyverdragt til hende senere, som hun også havde sidste år.

Anmeld

27. august 2010

Malonde1985

wamse skriver:

Havde købt en Mikk-line dragt, men da min datter prøvede den i går, var den alt for stor så den gemmes til næste sæson

Så har bestilt et sæt fra H&M, og deres vinterjakker plejer hun at have i forvejen. Hun har fået et par dejlige Ecco støvler og et et andet mærke til pænt brug af farmor og farfar. Jeg har så købt Molo hue og handsker til hende.

Den er også fin den jakke og ikke så dyr. Har lige været inde og kigge på H&M´s hjemmeside . De ser meget lækre ud de jakker!

Anmeld

27. august 2010

wamse

Malonde1985 skriver:

Den er også fin den jakke og ikke så dyr. Har lige været inde og kigge på H&M´s hjemmeside . De ser meget lækre ud de jakker!

Jeg har købt vinterjakkerne ved H&M hvert år, og har aldrig været utilfreds med kvaliteten

Anmeld

27. august 2010

Malonde1985

wamse skriver:

Jeg har købt vinterjakkerne ved H&M hvert år, og har aldrig været utilfreds med kvaliteten

Dejligt den må jeg lige overveje så 

Syns I ik også det er begyndt at blive koldt?? Tænker bare at det da ik er for tidligt at handle vintertøj vel?

Anmeld

27. august 2010

wamse

Malonde1985 skriver:

Dejligt den må jeg lige overveje så 

Syns I ik også det er begyndt at blive koldt?? Tænker bare at det da ik er for tidligt at handle vintertøj vel?

Det er mit indtryk at mange har købt allerede, og kunne også se på de forskellige sider at nogle størrelser er udsolgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.