Kontakt med andre gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

vingummibamse

Anonym skriver:

Du har i det mindste veninder tæt på dig

men som jeg aldrig ser fordi de ikke har tid..

jeg er blevet sygmeldt så går hjemme hele dagen... så at jeg ses med mine veninder engang i måneden er heler ikke lige frem jubel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg kan så fortælle dig at jeg ingen har! Trist, men sådan er det.

Jeg har været så uheldig. Det er svært at 'vælge' veninder når man kommer fra landet, så de er blevet valgt fra, eller selv hoppet fra da jeg flyttede til storbyen. Og finde nye veninder er også svært

Anmeld

27. august 2010

Mira0911

Mødregruppe vil være en god ting...

Jeg prøvede 2 forskellige mødregrupper - fandt ud af, det slet ikke var mig...

Anmeld

27. august 2010

Maise

Anonym skriver:

Hvordan kommer man i kontakt med andre gravide?? (udover nettet)Jeg går og føler mig så ensom, og alene med den her store glæde at være gravid.

må jeg spørge hvor langt du er henne, og tillykke med graviditeten. Har du været til læge??

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

må jeg spørge hvor langt du er henne, og tillykke med graviditeten. Har du været til læge??

Jeg er 17 uger henne.. Jeg har været til læge, NFscanning og jordemoder.

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Mødregruppe vil være en god ting...

Jeg prøvede 2 forskellige mødregrupper - fandt ud af, det slet ikke var mig...

Mødregrupper under graviditeten ?? Men hvordan og hvor ?

Anmeld

27. august 2010

Frøken Sørensen

Hvad med at starte en debat herinde om at du gerne vil mødes med andre gravide...? Er sikker på at der nok skal sidde en masse derude som er friske...

Jeg er godt nok ikke gravid, men jeg har en søn på 7 1/2 mdr... Hvis du har brug for en at snakke med, så skal du være mere end velkommen til at sende et brev til mig

Anmeld

27. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Mødregrupper under graviditeten ?? Men hvordan og hvor ?

Jeg kom ikke lige under en mødregruppe under graviditeten.. Men havde samtaler med min sundhedsplejerske under graviditeten...

Måske din sundhedsplejerske kan starte en gruppe hvor man ikke har født... Jeg ved ikke hvordan tingene på det punkt, når man er gravid..

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Gitte85 skriver:

Hvad med at starte en debat herinde om at du gerne vil mødes med andre gravide...? Er sikker på at der nok skal sidde en masse derude som er friske...

Jeg er godt nok ikke gravid, men jeg har en søn på 7 1/2 mdr... Hvis du har brug for en at snakke med, så skal du være mere end velkommen til at sende et brev til mig

Det var også en ide

Tak, det vil jeg helt sikkert benytte mig af

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Gitte85 skriver:

Det var også en ide

Tak, det vil jeg helt sikkert benytte mig af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.