Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvornår kunne i begynde at se i ventede jer 2 gang?...
ved godt det er meget forskelligt, men er selv 8 uger henne og kan ikke se noget endnu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg måtte hoppe i ventetøjet i uge 10 - men jeg blev også gravid kun 1 år efter, jeg havde født den første, så det tror jeg også har noget at sige!
idamaria83 skriver: Jeg måtte hoppe i ventetøjet i uge 10 - men jeg blev også gravid kun 1 år efter, jeg havde født den første, så det tror jeg også har noget at sige!
det kan fodt være det også betyder noget, min søn er nu 2,6 år.
Marge skriver: Ca uge 25 begyndte maven at komme.. Min datter er 2 år og 5 mdr. Da jeg var gravid med hende kom den også først deromkring..
Ca uge 25 begyndte maven at komme.. Min datter er 2 år og 5 mdr. Da jeg var gravid med hende kom den også først deromkring..
jeg var også de 25 uger henne første gang, så maven kommer jo nok.
Jeg er en af dem hvor det se med det samme :/ så i uge10 hoppede jeg i ventetøj
Nu er jeg gravid i uge 20 og jeg har en kæmpe mave
Nå jeg ventede min søn var det, det samme... hoppede også i ventetøj i uge 10 dengang
knus
sætter den lige op igen.
Jeg er gravid igen nu, men har ikke så stor mave. Det havde jeg heller ikke sidst. Er først hoppet i ventetøjet i uge 16, men der ku' jeg heller ikke knappe bukserne mere
Jeg er meget normal af højde og vægt.
AG
Jeg begyndte at bule om aftenen fra uge 7 ca...
Hoppede i ventebukser i feb så har været omkring uge 11...
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128