Jeg store idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Isabella_mor

ja.. jeg er fanme en spade altså.!!

jeg skulle have været til fys for første gang her kl 8:00...

vågner prinsesse mig så ikke først 7:55 (hvor jeg skulle have været der) og kommer i tanke om " hov var det mon ikke i dag jeg skulle til det der fys?? "   jo jeg skulle!!! op med sig, hurtigt lige komme i noget tøj, indser at der er ret langt fra mig til vesterbro hvis man, som gravid med bækkensmerter, ville kunne nå at være et sted, man aldrig har været før, på cykel inden for 3 min, hvor det normalt ville tage mig ca 15 - 20 min at komme til... Såeh, må man jo ringe derind og aflyse og bestille en ny tid til på et lidt senere tidspunkt en anden dag..!

Og det er virkelig meget pinligt og jeg er meget flov over den slags, men det kan jo ske for selv den bedste min nu holdte mit nytårsfortsæt så kun til august... !

lige en FLOT IDIOT MIG ting som bare gør at fredag bliver en typisk "jeg glemmer alle mine aftaler" dag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Shibby

hehe..Det kan ske for en hver

Anmeld

27. august 2010

bette

hhaha amme hjerne ...!!!!! 

ej det kender jeg sku godt.. haha  

tak for dagens grin

Anmeld

27. august 2010

ekzunz

Åhh - det er så p.....-irriterende, når man glemmer sine aftaler.

Jeg sad herhjemme igår med sygt barn, da min telefon pludselig ringer og en dame spørger om vi ikke havde en aftale kl. 10.....ups ups ups - jo da, jeg havde lovet min mand at melde afbud til mødet, for vi havde ikke tid, og så har jeg bare glemt alt om det - det er så useriøst! Jeg hader den slags (altså når jeg selv gør det)!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.