Puha aner ik hvor jeg skal starte eller slutte, ved ikke hvad jeg vil med indlægget er bare så ked og fortvivlet. Hvis i ved hvem jeg er, håber jeg i vil tie med det.
Jeg er gravid og 3 mdr henne, og har længe ventet på en arbejdsprøvning, men kommunen har sænket det konstant, og har ventet på dem siden april måned. jeg var i efteråret sidste år i en arbejdsprøve, som viste jeg kun kunne klare 4 timer ugentligt. De ville dog ikke sende mig på pension, men sendte mig istedet til flexjob, hvor ejg ikke kan få job, da jeg langtfra har timer nok, min sag har kørt flere år, og selv min fagforening siger de bare trækker det hele i langdrag, men de kan intet stille op.
Nu vil de så om 1-2 uger sende mig ud i noget privat undersøgelse på noget kursus, og aner ikke enagng hvad jeg skal lave der, ved kun jeg skal vente på brev ang for-mødet. Jeg har døjer og døjer staidg en del med kvalme/opkast, og er rigtig træt og udmattet. Jeg er virkelig fortvivlet over hvordan det skal gå med den her prøvning, da jeg frygter at hvis ejg ikke gennemfører det, eller uanset hvad udfaldet bliver, vil de sige at resultatet kunne være gjort bedre, hvis jeg ikke var gravid, og jeg så skal tage den om efter barsel.
ved ikke om jeg skal være i forkøbet og få det hele udsat, da jeg frygter det vil være spildte kræfter jeg hårdt har brug for, og er bare så ked af min situation for havde jo glædet mig til at den kom, og ville jo bare have min sag overstået, men hvorfor skulle den lige komme NU 
Er så ked, og håber hvis der kommer nogle kommentarer, at i vil være flinke ved mig
har ikke rigtig behov for negative/fømmende kommentarer lige pt 
tak fordi du læste med
Anmeld