Casper er ved at arrangere noget der hedder torvedag i vores by. Det er sket lidt i sidste øjeblik for det var ikke meningen det skulle holdes i år, så nu er der knald på og det har der været de sidste 14dage. (Det skal afholdes på lørdag). Og jeg synes det er helt vildt fedt at han gør noget for så mange mennesker men hvor er jeg dog træt af at han ikke er her!!! Enten er han ikke hjemme eller også er han bare ikke psykisk til stede fordi der hele tiden er nogen der ringer eller han skal ordne noget på computeren. (Ej det er måske ondt sagt for i går puttede vi det meste af aftenen og han har været god til at putte inde i sengen inden vi skal sove), men åh hvor jeg glæder mig til det er overstået og han er her fuldt ud igen uden der hele tiden er nogen der ringer. Jeg SAAAAVNER ham sgu! Og han er skide stresset og bliver nemt sur og det er sgu lidt hårdt selvom jeg godt kan forstå han er presset. Så det er derfor jeg har haft lidt for god tid til at være på baby.dk, men det er jo så snart slut... He he.... Fra næste uge er det jo kun en halv time om dagen (eller dvs om aftenen. Det kan jo være jeg kan nå at tjekke den om morgenen inden arbejde
)
Anmeld