Hej!
Har plaget manden om at sætte hylder op i computerværelset, men intet er sket, så jeg gik selv igang. Opdagede så at jeg ikke kunne holde hylden samtidig med at jeg skulle ha´ den i vatter, OG strege af, hvor den skulle være... Nå, men jeg måtte lige lade det være, og bede ham om hjælp senere.
Dagen efter lægger Stella sig syg, så hun må blive hjemme fra dagpleje i 2 dage. Bagefter blir´ jeg syg, og så mens jeg stadig ikke helt er på toppen, lægger manden sig med lungebetændelse
Det kører bare!
Nå, men opsætningen af hylderne måtte så vente, indtil vi alle var friske igen. Tror I så ikke, idag, at mandne flipper fuldstændig ud, fordi hans værktøj ligger på gulvet i computerværelset!? Men hallo?! Jeg er altså ikke færdig med og bruge det, fortæller jeg ham. Men han holder fast på at man lægger det på plads. Ja ja, men skal jo lige ha´ hylderne op først, så skal jeg da nok lægge det tilbage hvor jeg fandt det, ikke søde ven?
Ingen reaktion...
Nu sidder han i sofaen og er pisse sur, og jeg her foran den bærbare. Begynet og skælde ud for lidt siden igen, men bad ham lukke aret - nu er jeg stædig, og har lagt tingene på plads og nægter og bruge det igen. Låner fanme min svigerfars eller køber mit eget! 
Mænd!!!
Anmeld