Mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. august 2010

BabyStella!

Hej!

Har plaget manden om at sætte hylder op i computerværelset, men intet er sket, så jeg gik selv igang. Opdagede så at jeg ikke kunne holde hylden samtidig med at jeg skulle ha´ den i vatter, OG strege af, hvor den skulle være... Nå, men jeg måtte lige lade det være, og bede ham om hjælp senere.

Dagen efter lægger Stella sig syg, så hun må blive hjemme fra dagpleje i 2 dage. Bagefter blir´ jeg syg, og så mens jeg stadig ikke helt er på toppen, lægger manden sig med lungebetændelse   Det kører bare!

Nå, men opsætningen af hylderne måtte så vente, indtil vi alle var friske igen. Tror I så ikke, idag, at mandne flipper fuldstændig ud, fordi hans værktøj ligger på gulvet i computerværelset!? Men hallo?! Jeg er altså ikke færdig med og bruge det, fortæller jeg ham. Men han holder fast på at man lægger det på plads. Ja ja, men skal jo lige ha´ hylderne op først, så skal jeg da nok lægge det tilbage hvor jeg fandt det, ikke søde ven?  Ingen reaktion...

Nu sidder han i sofaen og er pisse sur, og jeg her foran den bærbare. Begynet og skælde ud for lidt siden igen, men bad ham lukke aret - nu er jeg stædig, og har lagt tingene på plads og nægter og bruge det igen. Låner fanme min svigerfars eller køber mit eget!

Mænd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Barbamama

Ha ha ha ej undskyld men du har lige beskrevet forskellen på mænd og kvinder så tydeligt!!!! He he... Håber I begge tør hurtigt op uden at skulle ud og investere i nyt værktøj

Anmeld

26. august 2010

Laulund87

Ud og købe din egen værktøjskasse med ting og sager i

Anmeld

26. august 2010

Sujan

Ja undskyld jeg siger det, håber ikke jeg støder nogle.. Men for mig lyder det som om det ikke kun handler om værktøjet.. mon der er noget andet der trykker jer?

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

BabyStella! skriver:

Hej!

Har plaget manden om at sætte hylder op i computerværelset, men intet er sket, så jeg gik selv igang. Opdagede så at jeg ikke kunne holde hylden samtidig med at jeg skulle ha´ den i vatter, OG strege af, hvor den skulle være... Nå, men jeg måtte lige lade det være, og bede ham om hjælp senere.

Dagen efter lægger Stella sig syg, så hun må blive hjemme fra dagpleje i 2 dage. Bagefter blir´ jeg syg, og så mens jeg stadig ikke helt er på toppen, lægger manden sig med lungebetændelse   Det kører bare!

Nå, men opsætningen af hylderne måtte så vente, indtil vi alle var friske igen. Tror I så ikke, idag, at mandne flipper fuldstændig ud, fordi hans værktøj ligger på gulvet i computerværelset!? Men hallo?! Jeg er altså ikke færdig med og bruge det, fortæller jeg ham. Men han holder fast på at man lægger det på plads. Ja ja, men skal jo lige ha´ hylderne op først, så skal jeg da nok lægge det tilbage hvor jeg fandt det, ikke søde ven?  Ingen reaktion...

Nu sidder han i sofaen og er pisse sur, og jeg her foran den bærbare. Begynet og skælde ud for lidt siden igen, men bad ham lukke aret - nu er jeg stædig, og har lagt tingene på plads og nægter og bruge det igen. Låner fanme min svigerfars eller køber mit eget!

Mænd!!!

Ja mænd altså....nogle gange, så er de altså bare....nogle klaphatte! Så er det godt man kan afreagere her på baby.dk ;-)

Håber hylderne kommer op snarest 

Anmeld

26. august 2010

klmf

Jeg stemmer for at du finder den der lyserøde værktøjskasse man har kunnet få i Bilka og så ellers bare går i gang i bedste tømrerstil. Husk lige at råbe om han vil komme med en øl til dig, senest halvvejs

Anmeld

26. august 2010

Maise

ja jeg havde sgu sagt at så kunne han kraft æd mig se se at få sat den hylde op eller skal jeg måske gøre alting selv ?? ja luk arret er også en skøn primitiv vending jeg også får brugt indimellem.

Anmeld

26. august 2010

1977

Profilbillede for 1977
Sujan skriver:

Ja undskyld jeg siger det, håber ikke jeg støder nogle.. Men for mig lyder det som om det ikke kun handler om værktøjet.. mon der er noget andet der trykker jer?

Ikke nødvendigvis - stakkels min bagdel hvis jeg låner mandes værktøj og bare lader det ligge Han er MEGET ømfindig når det kommer til hans værktøj og kan surmule længe hvis det bare flyder

Anmeld

27. august 2010

BabyStella!

Sujan skriver:

Det mente jeg jo oz, men manden insisterer på at det kun har noget med værktøjet at gøre. Han farede jo op så pludselig!

Han er godt nok syg lige nu med lungebetændelse, men...?

Anmeld

27. august 2010

BabyStella!

lotchen skriver:

Jeg stemmer for at du finder den der lyserøde værktøjskasse man har kunnet få i Bilka og så ellers bare går i gang i bedste tømrerstil. Husk lige at råbe om han vil komme med en øl til dig, senest halvvejs

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.