Hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2010

Anonym trådstarter

Ja, nu spørger jeg altså jer skønne kvinder herinde om lidt, knapt så lækkert.

Når man er gravid er der jo tit at man kan få hæmorider. Da jeg var gravid, var jeg en af de uheldige, og fik dem. Fik creme dengang og det virkede.

Men ej, har døjet med dem mange gange siden, og har dem igen nu. De svider og gør faktisk ondt.

Har fået creme til dem igen, og ja det virker, men med det samme jeg ikke har brugt det i et par... så vupti, så er de der igen. Og kan sgu ikke passe at jeg skal bruge creme hver dag resten af mine dage.

Og syntes altså det er knap så lækkert, når man skal hygge med kæresten.

Nogle der har en god ide, måske brugt til at slippe af med dem?

Der kan svares ano, hvis man ligesom mig ikke lige vil have ansigt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

MetteT

Jeg har et par gange fået nogle stikpiller ved lægen... Tror de virker mere effiktivt en cremen.. Kan du ikke prøve at høre ham/hende ad om du kan få en recept på sådan nogle.. Det er da forsøget værd..

Knus Mette

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

MetteT skriver:

Jeg har et par gange fået nogle stikpiller ved lægen... Tror de virker mere effiktivt en cremen.. Kan du ikke prøve at høre ham/hende ad om du kan få en recept på sådan nogle.. Det er da forsøget værd..

Knus Mette

Jov, vil jeg da prøve. Tænkte bare at der kun fandtes creme.

Har også hørt noget med at skære dem væk

Anmeld

26. august 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jov, vil jeg da prøve. Tænkte bare at der kun fandtes creme.

Har også hørt noget med at skære dem væk

Det sagde min læge til mig, at hun IKKE ville anbefale (altså det med at få dem skåret væk - eller rettere kvalt med elastikker). Eller rettere hun sagde, at dem der fik det gjort - gjorde det kun een gang. Når de kom igen, lærte de bare at leve med det, fordi de ikke ville igennem det igen

Jeg troede som dig også at jeg skulle leve med det resten af mine dage. Var ikke god til at huske cremen og synes nok heller ikke rigtigt den hjalp. En dag for da 1/2 år siden var de så bare væk og 7-9-13 bliver de væk lææææænge

Anmeld

26. august 2010

Anonym

Jeg havde hæmorider under graviditeten og fik stikpiller.

Min søster havde engang en hæmoride og hun blev simpelthen nød til at få den fjernet, da den gjorde så ondt og hun vraltede afsted som en and.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.