Hva mener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2010

MetteT

Juhu!!!  Hvis alt går i orden.... (please...) Så har vi sgu solgt vores hus... Åh hvor jeg håber det... Ku være så dejligt at komme videre og komme ud i noget nyt inden lillebror/søster ankommer til marts..

Men nu ska vi jo så også ha fundet noget andet og vi har i et par mdr haft kig på et rigtig fint hus lidt udenfor Silkeborg, som vi er helt skudt i.....

Men nu vil jeg høre jer... Det er 125kvm og vi syns det er rigtig fint indrettet (godt udnyttet) Men tror i det er stort nok til en familie på 4.. 2 voksne og 2 børn.. Det har køkken, stue, bryggers, badeværelse, soveværelse og 2 børneværelser..

Hva tror i? Hva syns i?

Jeg smider lige et link http://home.dk/sag/62100720?fromSite=Boligsiden&csRef=Boligsiden

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Barbamama

eeeej hvor er det bare fint!!! Jeg synes det er rigelig stort til 4 mennesker!!!!

Anmeld

26. august 2010

B&J

MetteT skriver:

Juhu!!!  Hvis alt går i orden.... (please...) Så har vi sgu solgt vores hus... Åh hvor jeg håber det... Ku være så dejligt at komme videre og komme ud i noget nyt inden lillebror/søster ankommer til marts..

Men nu ska vi jo så også ha fundet noget andet og vi har i et par mdr haft kig på et rigtig fint hus lidt udenfor Silkeborg, som vi er helt skudt i.....

Men nu vil jeg høre jer... Det er 125kvm og vi syns det er rigtig fint indrettet (godt udnyttet) Men tror i det er stort nok til en familie på 4.. 2 voksne og 2 børn.. Det har køkken, stue, bryggers, badeværelse, soveværelse og 2 børneværelser..

Hva tror i? Hva syns i?

Jeg smider lige et link http://home.dk/sag/62100720?fromSite=Boligsiden&csRef=Boligsiden

Knus Mette

jeg forstår godt i gerne vil have dette hus det er også bare rigtigt lækkert lige sådan et jeg også kunne finde på af købe. håber jeres hus bliver solgt og i kan få dette

Anmeld

26. august 2010

maria_wlt

Gode priser der er der... 1.2 mil for 125 m2... Det ser sku godt ud

Anmeld

26. august 2010

MetteT

maria_wt skriver:

Gode priser der er der... 1.2 mil for 125 m2... Det ser sku godt ud

Kan også fortælle dig at priserne er noget anerledes herinde i selve Silkeborg..  også en af grundende til at vi kigger i de små byer udenom...

Knus Mette

Anmeld

26. august 2010

Cris

Mange familier i Indien bor på et 15km værelse. Så kan du regne derfra, om der er plads nok    Og jeg har forresten tit set nogle der bor stort, men det er det. Det er bare stort og uden at udnytte potentiale. 125kvm lyder helt i orden, når pladset er godt udnyttet. Så skal du ikke tænke på at skulle gør rent i et kæmpe hus

Anmeld

26. august 2010

Svane83

Jeg synes det ser rigtig fint ud.

Vi har 124kvm og vi har rigeligt plads til hvis vi blev 4. Vi har Soveværelse, badeværelse, køkken, stue og 2 børneværelser.

Vores gamle hus var 156kvm og der havde vi faktisk mindre plads end vi har nu. Det er virkelig et spørgsmål om at pladsen skal udnyttes optimalt.

Held og lykke med hus salget!

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.