Jeg har tre styks... De er lavet med 5 års mellemrum og jeg fik den første da jeg var 20.
Jeg har ikke nogle billeder af dem alle tre, men har et kinesisk tegn på lænden, der betyder "forsigtig" - valgte det, da jeg syntes, at tegnet var flot.
Har også et Hello Kitty-hoved, ca. 5 cm. fra venstre håndled. Har været helt vild med Hello Kitty, siden jeg var en lille knægt
Så selvfølgelig var det et motiv, jeg måtte have.
Den nyeste er en lille blomster-ranke på højre fod. Der er blomsterknopper, -blade og blomster i flor. Det er mit symbol på livets gang:
knopperne er de kommende små liv, blomster i flor er de liv, der leves nu og bladene er de kære, vi siger farvel til. Bl.a. min elskede mormor, der døde af kræft 64 år gammel.
Jeg fik denne tatovering, da vi var i gang med Projekt Baby 
Nu har vi fået dejlige Albert og jeg har tænkt som en gal over, hvad der skulle være "hans" tatovering. Jeg ville ikke have lavet en, bare for at få en, så hellere undvære.
Men her forleden slog det mig:
Jeg vil have hans navn på hebraisk - så kan det ikke læses af alle og det bliver derfor lidt mere "privat". Det bliver en meget lille tatovering, da den skal sidde på siden af venstre ringfinger.
Jeg har valgt lige netop denne finger, da man i gamle dage, troede at der gik én større blodåre herfra og op til hjertet. Det kaldes hjertelinien
Dér skal han sidde.
Anmeld