Billeder af tatoveringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

LIZO

michella80 skriver:

uuuha du har en af de "farlige" tatoveringer! Den med Lars! He he.... Det vil jeg aldrig gøre.... Man ved sgu aldrig. Mine forældre var sammen i 28år og blev skilt og min far har min mors navn på armen.... Men den med blomsterne er godt nok flot!

den er ikke ret stor. og lavet i rød, netop for at kunne skjule den igen.. eller bare få lavet et stort rødt hjerte hen over.

kender en der fik skrevet sin kæretse med kæmpe bokstaver ned af benet.. kunne jeg aldrig drømme om at gøre.

når vi engang skal giges skal vi hellere ikke ha vielse ringe med tatoveret for bokstavet på hinanden..  for lars kan ikke gå med ring. der er for dyrt hver gang den skal laves om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Barbamama

LIZO skriver:

den er ikke ret stor. og lavet i rød, netop for at kunne skjule den igen.. eller bare få lavet et stort rødt hjerte hen over.

kender en der fik skrevet sin kæretse med kæmpe bokstaver ned af benet.. kunne jeg aldrig drømme om at gøre.

når vi engang skal giges skal vi hellere ikke ha vielse ringe med tatoveret for bokstavet på hinanden..  for lars kan ikke gå med ring. der er for dyrt hver gang den skal laves om

Ha ha ha godt så!!! He he.... God ide.

Anmeld

28. august 2010

lion

LIZO skriver:

jeg synes de havde nogle super fede tato hos ham især ham per har lavet nogle jeg er vild med.. har selv et par stykker.. startet da jeg var 18. hvor jeg selv tegnet min første tato. og efterhånden er der kommet en del til og er slet ikke færdig.. har lidt plane om at få lavet en mere i løbet af efteråret/vinter. har længe ville ha levet nogle forskellige blomster på benet. en for hver af dem der betyde meget for mig.. altså mine forældre. min søster nevø osv.

jeg har aldrig valgt en tato efter bogen. den sidste jeg fik er tegnet i fri hånd. tog så os 1 time for ham at tegne den direkte på armen. men fik lavet lyserøde blomster for zoey og blå for liam. dog skal jeg ind og ha farvet den igen, da jeg blå ikke blev så blå som jeg vil ha den. men mere grøn.

den med liam er den der er tegnet videre på. de sidste billeder er fra den dag tato er blevet lavet så er hævet og smurt godt ind

Hvor er det bare noglr flotte tusser du har dig.

Jeg er ret vild med den med blomsterne.

Anmeld

29. august 2010

Ranarupta

Jeg har tre styks... De er lavet med 5 års mellemrum og jeg fik den første da jeg var 20.

Jeg har ikke nogle billeder af dem alle tre, men har et kinesisk tegn på lænden, der betyder "forsigtig" - valgte det, da jeg syntes, at tegnet var flot.
Har også et Hello Kitty-hoved, ca. 5 cm. fra venstre håndled. Har været helt vild med Hello Kitty, siden jeg var en lille knægt Så selvfølgelig var det et motiv, jeg måtte have.

Den nyeste er en lille blomster-ranke på højre fod. Der er blomsterknopper, -blade og blomster i flor. Det er mit symbol på livets gang:
knopperne er de kommende små liv, blomster i flor er de liv, der leves nu og bladene er de kære, vi siger farvel til. Bl.a. min elskede mormor, der døde af kræft 64 år gammel.
Jeg fik denne tatovering, da vi var i gang med Projekt Baby

Nu har vi fået dejlige Albert og jeg har tænkt som en gal over, hvad der skulle være "hans" tatovering. Jeg ville ikke have lavet en, bare for at få en, så hellere undvære. 
Men her forleden slog det mig:
Jeg vil have hans navn på hebraisk - så kan det ikke læses af alle og det bliver derfor lidt mere "privat". Det bliver en meget lille tatovering, da den skal sidde på siden af venstre ringfinger.
Jeg har valgt lige netop denne finger, da man i gamle dage, troede at der gik én større blodåre herfra og op til hjertet. Det kaldes hjertelinien   Dér skal han sidde. 

Anmeld

30. august 2010

Barbamama

Ranarupta skriver:

Jeg har tre styks... De er lavet med 5 års mellemrum og jeg fik den første da jeg var 20.

Jeg har ikke nogle billeder af dem alle tre, men har et kinesisk tegn på lænden, der betyder "forsigtig" - valgte det, da jeg syntes, at tegnet var flot.
Har også et Hello Kitty-hoved, ca. 5 cm. fra venstre håndled. Har været helt vild med Hello Kitty, siden jeg var en lille knægt Så selvfølgelig var det et motiv, jeg måtte have.

Den nyeste er en lille blomster-ranke på højre fod. Der er blomsterknopper, -blade og blomster i flor. Det er mit symbol på livets gang:
knopperne er de kommende små liv, blomster i flor er de liv, der leves nu og bladene er de kære, vi siger farvel til. Bl.a. min elskede mormor, der døde af kræft 64 år gammel.
Jeg fik denne tatovering, da vi var i gang med Projekt Baby

Nu har vi fået dejlige Albert og jeg har tænkt som en gal over, hvad der skulle være "hans" tatovering. Jeg ville ikke have lavet en, bare for at få en, så hellere undvære. 
Men her forleden slog det mig:
Jeg vil have hans navn på hebraisk - så kan det ikke læses af alle og det bliver derfor lidt mere "privat". Det bliver en meget lille tatovering, da den skal sidde på siden af venstre ringfinger.
Jeg har valgt lige netop denne finger, da man i gamle dage, troede at der gik én større blodåre herfra og op til hjertet. Det kaldes hjertelinien   Dér skal han sidde. 

årh det kommer sgu til at gøre ondt med den på fingeren, men fed ide!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.