Lidt håb forude! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Shibby

SÅ er vores sag fra Vejle blevet overflyttet til Kbh`s kommune

En mægtig sød dame fra PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning) ringede i dag for at tale om mine afslag på børnehavepladser.

Vi har fået to tilbud. 1 i roskilde og et i brønshøj. Jeg har takket nej til begge grundet afstand. Damen fortalte så at afstand ikke er et problem,-for vi er sgu berettiget til taxakørsel..!

Hun tager kontakt til den centrale pladsanvisning snarrest muligt for at trække i tråde..Hvis vi er heldige så har mikkel en børnehave fra 1 SEP inkl taxakørsel så transporten ikke blive ret problem for os

Den 2 sep starter jeg til træning da jeg seriøst trænger til at få nogle oplevelser udover mor-ting!

Et lille WEEEE fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Maria.

Shibby skriver:

En mægtig sød dame fra PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning) ringede i dag for at tale om mine afslag på børnehavepladser.

Vi har fået to tilbud. 1 i roskilde og et i brønshøj. Jeg har takket nej til begge grundet afstand. Damen fortalte så at afstand ikke er et problem,-for vi er sgu berettiget til taxakørsel..!

Hun tager kontakt til den centrale pladsanvisning snarrest muligt for at trække i tråde..Hvis vi er heldige så har mikkel en børnehave fra 1 SEP inkl taxakørsel så transporten ikke blive ret problem for os

Den 2 sep starter jeg til træning da jeg seriøst trænger til at få nogle oplevelser udover mor-ting!

Et lille WEEEE fra mig!

Hvor er det godt for jer!

Anmeld

26. august 2010

grinny

Shibby skriver:

Et lille WEEEE fra mig!

Lækkert. 

Jeg er sikker på at det vil blive så godt og skønt for jer alle at få en "normal" hverdag igen.

Ved du egentlig hvad du vil? Skole, arbejde eller noget andet?

Anmeld

26. august 2010

Mary

Wauw, det må jeg nok sige  Super lækkert med transport ligefrem. Men godt at læse at der sker positive ting for Mikkel. Håber det er en god børnehave I får til ham 

Anmeld

26. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det lyder bare ganske vidunderligt...det bliver da bare SÅ godt for jer allesammen

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor fedt! Tillykke med det

Håber han får en plads 1/9, så

Anmeld

26. august 2010

Chamomile

Hvor dejligt for ham/jer, og sikke luksus med taxa Håber han får pladsen.

Anmeld

27. august 2010

Shibby

Tak ^^

Å hvor jeg xer fingre! Han savner en børnehave så meget!

Jeg aner ikke hvad jeg vil skolemæssigt længere. Tror jeg vælger pædagog udd med  fag på vuc. Jeg er ikk sikker. Når vi ved om mikkel har en plads skal jeg kontakte min uu vejleder hvor vi skal snakke udd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.