nøøøj der er nogen der bliver nødt til at sms'e til mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Barbamama

....når Zafir føder LIVE på baby.dk! Hold kæft hvor er det bare sejt!!!!! Vi må lave en telefonkæde for dem der gerne vil se det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

LIZO

er hun ved ta føde nu???

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

LIZO skriver:

er hun ved ta føde nu???

nej men det er fordi hendes fødsel sendes live her på siden og det vil jeg da VILDT gerne se. Det er en hjemmefødsel. Det er da skide sejt!

Anmeld

26. august 2010

LIZO

ja okay cool.. håber jeg er på så

Anmeld

26. august 2010

oo

jeg vil også vildt gerne se den!! så alle dem der gerne vil se den, kunne måske skrive i den her tråd, så hvis der er een der opdager den er igang, så kunne den lige skrive rundt??

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

LIZO skriver:

ja okay cool.. håber jeg er på så

ja det gør jeg også. Men jeg tænkte det kunne være smart at lave en liste over dem der gerne ville have besked og så kunne man da lige sms'e til hinanden.

Anmeld

26. august 2010

Ida.

Jeg vil helt bestemt også gerne være med i en sms-kæde det er sgu for cool...og overskudsagtigt!

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Jeg vil helt bestemt også gerne være med i en sms-kæde det er sgu for cool...og overskudsagtigt!

Ja det er helt vildt!!!!!

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Os mig os mig! Skal lige have manden med, for jeg vil gerne have en hjemmefødsel, og det er han så slet overhovedet ikke med på. Han synes det er tosset at en kommende sygeplejerske ikke vil føde på sygehuset (kommende arbejdsplads )

Det er fedt gjort af Zafir!!

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Os mig os mig! Skal lige have manden med, for jeg vil gerne have en hjemmefødsel, og det er han så slet overhovedet ikke med på. Han synes det er tosset at en kommende sygeplejerske ikke vil føde på sygehuset (kommende arbejdsplads )

Det er fedt gjort af Zafir!!

Det er så sejt!!! Jeg har lige oprettet en anden tråd hvor man kan skrive hvis man vil have en sms.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.