hjælp med et råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Anonym trådstarter

- jeg kan ikke huske hvornår babyer må sidde i vippestol/skråstol, nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Anonym trådstarter

ikke nogen der ved det???

Anmeld

26. august 2010

Anonym skriver:

- jeg kan ikke huske hvornår babyer må sidde i vippestol/skråstol, nogen der ved det?

Tror ik der er noget med hvornår de 'må'!?!

Lisa sad i sin skråstol første gang da hun var 1½mdr. tror jeg...

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Tror ik der er noget med hvornår de 'må'!?!

Lisa sad i sin skråstol første gang da hun var 1½mdr. tror jeg...

okay tak

Anmeld

26. august 2010

Kb

Anonym skriver:

okay tak

Hvorfor er du anonym? Det er absolut ikke noget at være flov over ved dit spørgsmål

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Hvorfor er du anonym? Det er absolut ikke noget at være flov over ved dit spørgsmål

det ved jeg ikke, synes bare det er sådan lidt når det er mit tredje barn at jeg ikke kan huske det .

Anmeld

26. august 2010

Kb

Anonym skriver:

det ved jeg ikke, synes bare det er sådan lidt når det er mit tredje barn at jeg ikke kan huske det .

Ved du hvad, fandt først igår ud af at det tilsyneladende er skide usundt at give børn under 3 år for mange rosiner - et eller andet med en svamp ....... Nå så så man ellers lige mig tage dagens 3 pak rosiner fra 1 årig og takke vor herre for at 3 årig stadig er blandt os, da han jo nærmest i perioder har levet af rosiner....

Det jeg vil siger er vel egentlig, vi er sgu ikke fejlfri

Anmeld

26. august 2010

Mary

Altså......jeg ville nok være lidt forsigtig til at starte med, hvis ikke det er en stol der kan lægges helt ned  Men jeg tror ikke der er noget tidspunkt man siger er bedst at vente til, hellere sørge for at baby ikke sidder der for længe. 

Anmeld

26. august 2010

B&J

jeg vil sige når barnet ikke læner sig til den ene side min dreng var nu også lille men han kom først i den da han var 3mdr... og nu elsker han det over alt på jorden og især nu kan han selv få den til af vippe hihihhihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.