Hvornår pakkede I tasken til hospitalet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er 30. uger henne i dag - hvornår pakkede I tasken til hospitalet?? Har lavet en lille liste over tingene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Jeg er 30. uger henne i dag - hvornår pakkede I tasken til hospitalet?? Har lavet en lille liste over tingene..

Hejsa.... :-)

Jeg lavede en laaaang liste over ting, vi skulle pakke til hospitalet, da jeg var ca. i 28. uge! Jeg delte listen op i ting til babypigen, til mig, til min mand og generelle praktiske ting....

Jeg mente jo, at vi havde GOOOD til til at få den pakket, men i tirsdags var vi en tur på hospitalet, fordi jeg havde stærke smerte (i bækkenet troede jeg)!! Det viste sig, at jeg var beyndt at åbne  mig, og de smerter jeg havde, var faktisk begyndende veer

Jeg blev sendt hjem med beskeden om, at de næste 3 uger, må jeg kun rejse mig fra sengen/sofaen, hvis jeg skal på toilettet....

Så lige pludselig fik vi - eller mere min mand, travlt med at få de sidste ting klar, og få pakket tasken til hospitalet, hvis jeg nu ikke kan holde på lillepigen...

Det skal lige siges, at jeg er 34+3

Så jeg vil sige, at du da sagtens kan begynde at pakke tasken.. det skader da i hvert fald ikke.... man ved jo aldrig, hvornår man får brug for den...

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

26. august 2010

LinLin

uge 33...

Anmeld

26. august 2010

K&S

Anonym skriver:

Hehe, jeg pakkede først tasken da vandet gik (38+0)...!

Jeg havde haft den tomme taske stående længe, jeg havde bare ikke lige fået taget mig sammen til at finde tingene frem og pakke dem i - men jeg fik lige pludselig travlt  der gik heldigvis mange timer fra vandet gik og til jeg fik veer og vi for alvor skulle afsted på hospitalet...!

Men jeg synes da helt sikkert, du skal pakke den nu, hvis du vil have det bedre med det - man ved jo aldrig, hvornår og om I lige pludselig skal hurtigt afsted

Katja

Anmeld

26. august 2010

Valle81

Anonym skriver:

14 dage før termin - men da jeg var andengangs fødende var det ikek meget der blev pakket da jeg vidste at vi skulle hjem samme dag - med mindre noget gik galt - men så kunne Kenny kører hjem efter det vi evt skulle mangle:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.