Anonym skriver:
Jeg er 30. uger henne i dag - hvornår pakkede I tasken til hospitalet?? Har lavet en lille liste over tingene..
Hejsa.... :-)
Jeg lavede en laaaang liste over ting, vi skulle pakke til hospitalet, da jeg var ca. i 28. uge! Jeg delte listen op i ting til babypigen, til mig, til min mand og generelle praktiske ting....
Jeg mente jo, at vi havde GOOOD til til at få den pakket, men i tirsdags var vi en tur på hospitalet, fordi jeg havde stærke smerte (i bækkenet troede jeg)!! Det viste sig, at jeg var beyndt at åbne mig, og de smerter jeg havde, var faktisk begyndende veer 
Jeg blev sendt hjem med beskeden om, at de næste 3 uger, må jeg kun rejse mig fra sengen/sofaen, hvis jeg skal på toilettet....
Så lige pludselig fik vi - eller mere min mand, travlt med at få de sidste ting klar, og få pakket tasken til hospitalet, hvis jeg nu ikke kan holde på lillepigen...
Det skal lige siges, at jeg er 34+3 
Så jeg vil sige, at du da sagtens kan begynde at pakke tasken.. det skader da i hvert fald ikke.... man ved jo aldrig, hvornår man får brug for den... 
Mange hilsner fra Lea
Anmeld