Jubiii venter nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Mette 28

Hej er helt ny på siden

Jeg er såååå glad venter barn nummer 2, det bliver engang først i Maj sidst i April efter om jeg skal have ks... uhhh det er så skønt at min søn skal være storebror, dog ved han intet endnu 

Ville bare lige dele min lykke med andre, da jeg ikke vil fortælle det til min familie endnu, skal finde på en anden måde end første gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Happiness

Jamen stort tillykke! Det bliver da dejligt. Og din dreng skal nok blive jublende glad.

En lille ide til hvordan du skal fortælle familien det... (det var der en i min familie der gjorde). Man kan få bluser til børn hvor der står: "jeg skal være storebror" eller noget lignende... Giv ham sådan en på til et familiehaløj

Det skabte stor sjov hos os, da vi først opdagede det da knægten sagde: se nu min bluse atså...."

Anmeld

26. august 2010

quar20

ha ha griner da vi fortalte vores familiere at vi ventede nr. 2 købte i i name it den grønne bluse hvor der står jeg skal være storebror.. Den fik han så på - og der gik faktisk en hel time før svigerfamilien opdagede det.. men med min egen fam. gik der kun 10min =)

Anmeld

26. august 2010

Mette 28

Havde nu overvejet det med trøjen, men kender bare så mange der har gjort det, men vi har snakket om den..

Første gang gav vi folk et kort med et scannings billede i.. Min søster fik det at vide ved at jeg sad og pakkede en bog ud hvor hun så kiggede på den, så på mig så på den og på mig igen, så spurgte hun hvad jeg skulle med den, ja hvad tror du, jamen er du gravid... ja.. stilhed, jamen er det planlagt, ja sagde jeg, jamen jamen begyndt hun, nu må jeg grade og det gjorde hun så... vildt sjovt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.