De hævede skamlæber!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Anonym trådstarter

Nu bliver jeg altså nød til at spørge er det normalt under en graviditet at de vokser og vokser?!

De er jo nærmest 2 cm pr. læbe!!!!

Har jeg aldrig prøvet før! Er der nogen som kender noget til det, eller har prøvet det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

sofie85

Anonym skriver:

Nu bliver jeg altså nød til at spørge er det normalt under en graviditet at de vokser og vokser?!

Har jeg aldrig prøvet før! Er der nogen som kender noget til det, eller har prøvet det ???

Jeg tænker lidt om du måske har svamp? Det kan godt give hævede skamlæber

Anmeld

26. august 2010

fit_fys

Anonym skriver:

Jeg er lidt hævet i højre side af lysken, tror det er pga lymfeknuder... kan det måske være det samme du har?

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Neej, det er ikke svamp da jeg har prøvet kanesten, lymfeknuder på de indre skamlæber lyder også besynderligt

Jeg tænker nemlig om det ikke kan være fordi man har meget blod i kroppen, som pomper rundt ??

Et læge syn ville nok hjælpe. Har være været hos ham SÅ mange gange for tiden

Anmeld

27. august 2010

Frk. Himmelblå

Det ER normalt. Men hvis nok noget med, at det nogen gange bliver lige voldsomt nok, og så skal man altså huske venepumpe-øvelserne. OFTE.

Jeg er selv hævet og føler mig totalt usexet! Har derfor læst lidt op på emnet. Og det er vist også forholdsvist normalt, at man får åreknuder netop dernede. ØV, siger jeg bare. 

Du kan jo få lægen/jordemoderen til at tage et kig, hvis du er utryg. Jeg satser selv på lige at blive tjekket om en uges tid til 24ugers undersøgelse. 

Forresten tror jeg også, at et mavebælte kan hjælpe (har det gjort på mig), det er ligesom om, at det generelt tager noget tryk nedad, så underkroppen får lidt hvile, og blodcirkulationen bliver lidt bedre....

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.