Nogen der kan hjælpe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Pige1984

Jeg skrev det her igår og så ville jeg bare høre om der ikke er nogen der kan hjælpe for der er ikke nogen der har skrevet  Håber ikke jeg er for irriterende men har bare brug for hjælp 

Her kommer indslaget igen :

Hej 

Jeg havde ÆL 18 og 19 august og jeg skal først have mens den 29 august og jeg har nu gået med mens agtige smerter i en lille uge  Og det er bare ubehageligt 

Jeg var så på wc i søndag tror jeg hvor der var en lille bitte smule blød da jeg tørrede mig men kun ganske lidt 

Jeg havde en SA den 1 august og 14 dage inden jeg opdagede at jeg var gravid den 23 juli, da havde jeg så haft mens den 8 og 9 juli. Og jeg prøvede at teste den 18 juli men den var NEGATIV, men den 23 juli fik jeg 2 POSITIVE.

Men så burde jeg faktisk først teste om en uge eller er jeg forkert på den ????

Jeg kom så til at teste idag og den var NEGATIV   Hov 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Petunia

Hej

Du er ikke irriterende... Jeg tror bare ikke, at jeg kan give dig et svar desværre...synes selv det er lidt forvirrende Er spørgsmålet om du skal vente en uge mere med at teste, eller er jeg helt ved siden af? Håber der er en anden der kan hjælpe dig!

Vh Freja

Anmeld

26. august 2010

VIPpigen

Intet er irriterende af spørgsmål herinde Bare ikke alle vi kan svare på

Men hvis du først skal have mens den 29, ville jeg vente med at teste til enten den dato, eller efter hvis mens ikke er kommet

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

jo jeg kan godt svare dig. Du kan ikke regne med hvornår du får mens efter en SA.

Men hvis det var mig, ville den komme præcist 31 dage efter - men det er atypisk.

Du havde din SA d. 1. august og du skal have mens igen d. 29. august, så du har altså en 28. dages cyklus.

Da du ikke måler ægløsning er det svært at have noget at gå ud fra. Men hvis vi sammenligner med gns. kvinden, så ville du være 3 uger og 4 dage henne, hvis du er gravid.

Ikke alle kan teste så tidligt. Nogen kan teste når de er 2+6 og andre først når de er 5+0 (og andre noget andet)

Niveriet kan skyldes graviditet, og den enkelte lillle bloddråbe kan være at ægget sætter sig fast. og der er også det faktum at når man har haft en SA, så er det lettere at blive gravid.

Jeg håber vi skal krydse fingre?

Anmeld

26. august 2010

mth1987

jeg er heller ikke helt sikker på jeg forstår spørgsmålet.
men hvis du allerede er testet positiv to gange burde den være der. for den kan ikke vise falsk positiv...
min test viste meget svag positiv, så er du helt sikker på der ikk var to svage streger?
og der er mange der godt kan plet bløde lidt, burde ikke have nogen betydning, men ellers kan du jo altid få lægen til at tjekke

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

mth1987 skriver:

jeg er heller ikke helt sikker på jeg forstår spørgsmålet.
men hvis du allerede er testet positiv to gange burde den være der. for den kan ikke vise falsk positiv...
min test viste meget svag positiv, så er du helt sikker på der ikk var to svage streger?
og der er mange der godt kan plet bløde lidt, burde ikke have nogen betydning, men ellers kan du jo altid få lægen til at tjekke

Den mistede hun. Det er på ny at hun måske er gravid

Anmeld

26. august 2010

Pige1984

Tak for svaret aarhusmor, jeg bruger ÆL test og jeg havde ÆL den 18 og 19 august  

Men jeg prøver at teste på søndag igen 

Sidste testede da jeg var 3 + 6 

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

Pige1984 skriver:

Tak for svaret aarhusmor, jeg bruger ÆL test og jeg havde ÆL den 18 og 19 august  

Men jeg prøver at teste på søndag igen 

Sidste testede da jeg var 3 + 6 

Hvis det var 18. august er du kun 3+1 og så er det naturligt du ikke kan teste endnu

Jeg tror det er en god idé at vente til søndag Krydser fingrerne

Anmeld

26. august 2010

Pige1984

Når jeg går ind på www.pregnology.com og vil regne ud hvor langt jeg er hvis jeg nu er gravid siger den 3+4.

Hvordan regner du det ud aahusmor?

Anmeld

26. august 2010

Pige1984

aarhusmor skriver:

Hvis det var 18. august er du kun 3+1 og så er det naturligt du ikke kan teste endnu

Jeg tror det er en god idé at vente til søndag Krydser fingrerne

Når jeg går ind på www.pregnology.com og vil regne ud hvor langt jeg er hvis jeg nu er gravid siger den 3+4.

Hvordan regner du det ud aahusmor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.