nyfødtes navle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2010

BinaMor

Madelina er nu 4 dage og navlen sidder allerede løst. lugter og det ser ret klamt ud bagved. blåligt og væskeagtigt.  når jeg googler det, er det forskelligt hvad der står mht lugt og at det væsker og hvornår navlen falder af. hvor tidligt må den falde af og må det se ulækkert ud bagved?

min sp har ikke telefontid nu el. lægerne så aner ikke hvem jeg skal spørge? men er ved at være lidt bekymret over det. især fordi hun nu også skider hver 15 min pt som så også kan være en tilfældighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

bagger26

Det du skal holde øje med er, om der kommer en rød tynd ring omkring navlen.. For så kan det være et tegn på betændelse...

At den lugter fældt og væsker er helt naturligt, også at der er sådan noget snask bag navlen, der gjorde sofias også føj... Havde helt glemt fra Mads hvor klamt det er ad... Mener sofia faldt af da hun var 5-6 dage gammel...

Anmeld

26. august 2010

82Miraklet

Hmm ved ikke hvad det må og ikke må... men hos begge mine børn er navleresten faldet af på 2. dagen....

Jeg vil mene at du sagtens kan vaske lige omkring den og håbe på at det gør at den falder af. måske den egentlig kun sidder fast i de størknede rester ??

Pøj pøj med det... Umiddelbart vil jeg tro at så længe hun ikke har feber skal du ikke bekymre dig om en evt infektion... Men hvis du gerne vil have hurtigt hjælp må du jo ringe til lægevagten efter kl 16.00

Håber du finder en løsning..

Og tillykke med den lille Prinsesse...

Anmeld

26. august 2010

BinaMor

py.... pt behøver jeg ikke ringe når i har lign oplevelser. for hun er ikke varm. holder øje med rødmen.

tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.