KØBES - Vente-vinterjakke/frakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.685 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Hvem?

Åh, jeg hader at finde tøj, dels fordi jeg er nærig og fordi jeg syntes det sidder rimelig træls, men nu er jeg altså en frossenpind af den store slags og mangler simpelthen en god meget varm venter-vinterjakke, men ikke en af dem der man ligner et telt i, ligner et nok i forvejen, men har du en du syntes er go' og vil sælge, så skriv lige :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

ll.andersen

SanneBoe skriver:

Åh, jeg hader at finde tøj, dels fordi jeg er nærig og fordi jeg syntes det sidder rimelig træls, men nu er jeg altså en frossenpind af den store slags og mangler simpelthen en god meget varm venter-vinterjakke, men ikke en af dem der man ligner et telt i, ligner et nok i forvejen, men har du en du syntes er go' og vil sælge, så skriv lige :O)

Jeg har en til salg under mor sælger ud, det er ikke en disideret vente jakke men jeg brugte den sidste vinter da jeg var gravid

Anmeld

26. august 2010

Laulund87

Hvad størrelse er du?

Jeg købte en lang jakke sidste vinter, jeg brugte den højst to måneder. Den er dejlig varm og man skal binde den lige over maven så man rigtig kan se man er gravid

Det er en str S og den kostede 600 kr.

Anmeld

26. august 2010

Hvem?

Laulund87 skriver:

Hvad størrelse er du?

Jeg købte en lang jakke sidste vinter, jeg brugte den højst to måneder. Den er dejlig varm og man skal binde den lige over maven så man rigtig kan se man er gravid

Det er en str S og den kostede 600 kr.

Jeg plejer at være en str. S, men da to graviditeter har sat sine dybe spor er jeg nok en str. M, har du et billede og en evt. pris?

Anmeld

26. august 2010

Mary

Jeg har en jeg gerne vil sælge!! Den er Mamalicious. Godt nok er den large, hvilket er det jeg bruge normalt, men den kunne godt have været større til mig, så jeg vil tro den er lille i størrelsen. 

Hvis du er interesseret vil jeg gerne finde den frem og tage et billede af den. Jeg vil gerne have 200 kr incl porto. Den er kort, med knapper og bånd i/bælte i taljen  Den er købt i sidste sæson, og kun brugt i een graviditet. Fejler intet. 

Anmeld

26. august 2010

Laulund87

SanneBoe skriver:

Jeg plejer at være en str. S, men da to graviditeter har sat sine dybe spor er jeg nok en str. M, har du et billede og en evt. pris?

Den er rimelig stor i størrelsen Kan lige finde den frem

Man kan ikke se den er brugt så jeg forestillede mig 300 kr.

Anmeld

26. august 2010

Ida.

Jeg har en superlækker frakke, som jeg brugte under min anden graviditet - jeg brugte den fra start december til midt maj, så den er en god allround-jakke. Jeg har ikke de bedste billeder af den, men her er da lidt, der kan give en idé om, hvordan den ser ud det er en str M - eller 40, det kan jeg ikke lige huske  jeg mener jeg gav 7-800 kr for den på udsalg - du kan få den for 300 inkl porto, hvis det har interesse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2010

Hvem?

Mary skriver:

Jeg har en jeg gerne vil sælge!! Den er Mamalicious. Godt nok er den large, hvilket er det jeg bruge normalt, men den kunne godt have været større til mig, så jeg vil tro den er lille i størrelsen. 

Hvis du er interesseret vil jeg gerne finde den frem og tage et billede af den. Jeg vil gerne have 200 kr incl porto. Den er kort, med knapper og bånd i/bælte i taljen  Den er købt i sidste sæson, og kun brugt i een graviditet. Fejler intet. 

Då må gerne lægge et billede ind, hvis du gider :O)

Anmeld

26. august 2010

Hvem?

Laulund87 skriver:

Den er rimelig stor i størrelsen Kan lige finde den frem

Man kan ikke se den er brugt så jeg forestillede mig 300 kr.

Vil meget gerne kigge et billede

Men kan se du bor i 8920, det jo lige rundt om hjørnet

Anmeld

26. august 2010

Laulund87

SanneBoe skriver:

Vil meget gerne kigge et billede

Men kan se du bor i 8920, det jo lige rundt om hjørnet

Ja det er nemt Manden er lige ved at lægge billeder ind på den anden com..To sek.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.