Hvad får i jeres barsel til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. august 2010

merichs

Jeg gik fra på barsel i mandags. Nu er huset gjort rent og vasketøjet er ordnet.... Hvad skal jeg så lave? Har planer om at male lidt billeder til alfens værelse og nusse lidt med nogle ting til hendes ankomst. Men hvis hun "først" kommer når jeg har termin (eller senere) så kan jeg slet ikke forestille mig hvad jeg skal få tiden til at gå med. Jeg er stadig fuldt "funktionsdygtig", altså døjer ikke med smerter, kvalme eller noget. Det eneste er at jeg bliver lidt hurtigere træt end jeg plejer.

Hvad fik i tiden til at gå med indtil barnet kom?

Vh Marlene 34+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

oo

jeg har også vasket og gjort babyværelset klart. snart står den på madlavning til fryseren, så vi slipper for dét midt i forældrerollens spæde start og tjae....så læser jeg bøger

Anmeld

26. august 2010

smokin

Drønede rundt og besøgte alt og alle. Shoppede, shoppede og nå ja... shoppede

Men når baby kommer skal du nok mangle timer i døgnet... Pyyyh..

Mit råd: HVIL DIG! NYD DIG SELV! NYD ALENETIDEN! Kommer aldrig igen... gør noget godt for dig selv, vær egoistisk.. der går lang tid før du kan være det rigtigt igen.

Anmeld

26. august 2010

smokin

Tjuhl skriver:

jeg har også vasket og gjort babyværelset klart. snart står den på madlavning til fryseren, så vi slipper for dét midt i forældrerollens spæde start og tjae....så læser jeg bøger

GOD IDE med mad! Og kage! Masser af kage!

Anmeld

26. august 2010

Gustavsmor

Zette skriver:

Drønede rundt og besøgte alt og alle. Shoppede, shoppede og nå ja... shoppede

Men når baby kommer skal du nok mangle timer i døgnet... Pyyyh..

Mit råd: HVIL DIG! NYD DIG SELV! NYD ALENETIDEN! Kommer aldrig igen... gør noget godt for dig selv, vær egoistisk.. der går lang tid før du kan være det rigtigt igen.

Nemlig Ja.....nyd dig selv. Slap af og gør nogle af de ting du holder af. Besøg familie og venner eller tag på shopping!

Når bebsen kommer finder du ud af hvad du skal foretag dig hi hi....

Anmeld

26. august 2010

merichs

Takker for foreslag  Jeg må igang med kagebagning, afslapning og besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.