Altså de barselsdagpenge!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg får jo dagpenge som supplement til mine SU-fødselsklip som er beregnet udfra min indkomst fra mit studiejob før jeg gik på barsel, og nu må jeg altså lige undre mig højlydt...

For det første fik jeg et lille beløb svarende til lidt under halvdelen (for ugerne fra sidste udbetaling og frem til 10.august - ca. 2 uger) udbetalt sidste torsdag - selvom de ALTID udbetaler pengene den sidste torsdag i måneden.

Og så i dag får jeg et brev i posten samt i min e-boks om at jeg får resten af beløbet (ugerne mellem 10.august og 22.august) udbetalt i morgen fredag

Dvs. at jeg har fået augusts dagpenge udbetalt af 2 omgange, og ingen af dem faldt på den sidste torsdag i måneden sådan som de plejer

Det lader da til at der er gået helt kuk i deres system dernede, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Malonde1985

Rosa skriver:

Jeg får jo dagpenge som supplement til mine SU-fødselsklip som er beregnet udfra min indkomst fra mit studiejob før jeg gik på barsel, og nu må jeg altså lige undre mig højlydt...

For det første fik jeg et lille beløb svarende til lidt under halvdelen (for ugerne fra sidste udbetaling og frem til 10.august - ca. 2 uger) udbetalt sidste torsdag - selvom de ALTID udbetaler pengene den sidste torsdag i måneden.

Og så i dag får jeg et brev i posten samt i min e-boks om at jeg får resten af beløbet (ugerne mellem 10.august og 22.august) udbetalt i morgen fredag

Dvs. at jeg har fået augusts dagpenge udbetalt af 2 omgange, og ingen af dem faldt på den sidste torsdag i måneden sådan som de plejer

Det lader da til at der er gået helt kuk i deres system dernede, ikke?

Åh sidder selv med en forfærdelig hovedpine over hvem der skal gi mig barselspenge, for Københavns kommune har åbenbart klokket lidt det nu...

Anmeld

26. august 2010

Muzs

jeg tænker lidt at hvis du fremover skal have penge udbetalt to gange om måneden så tror jeg ikke man kan regen med hvad dag de kommer, men igen det er svært når det er det offentlige som skal betale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.