Mega unfair gamle damer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2010

frk Jensen

Sidder på skolen og venter... har to mellem timer ( som sjovt nok er okay, for så kan jeg nørde herinde)

så går der to gamle krager rundt her og snakker.. Den ene siger lige pludseligt at de skal have Hamburgerryg med fløde kartofler og salat til aften

Blev da liiiige mege lækker sulten og nu ved jeg hvad vi skal have til aftensmad i stedet for frikadeller som var planen..

kram Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

ekzunz

Og jeg bliver så lige nysgerrig - hvor gammel er man når man er en gammel krage??

Men ja - det er da et rigtigt godt bud på aftensmad....

Anmeld

26. august 2010

wamse

MMMMMMM ej hvor fejt, tror da nok jeg skal have hevet min hamburgerryg op af fryseren nu

Anmeld

26. august 2010

JulieE

fru thomsen skriver:

Sidder på skolen og venter... har to mellem timer ( som sjovt nok er okay, for så kan jeg nørde herinde)

så går der to gamle krager rundt her og snakker.. Den ene siger lige pludseligt at de skal have Hamburgerryg med fløde kartofler og salat til aften

Blev da liiiige mege lækker sulten og nu ved jeg hvad vi skal have til aftensmad i stedet for frikadeller som var planen..

kram Betina

Ej, det er heller ikke fair  Lyder lækkert! Jeg har en skinke liggende i køleskabet til weekenden, som skal serveres med flødekartofler og noget lækkert salat af en art.

Synes heller ikke det er fair, der en bruger herinde der kalder sig æblekage... gæt hvad jeg får lyst til

Anmeld

26. august 2010

frk Jensen

Hillo skriver:

Og jeg bliver så lige nysgerrig - hvor gammel er man når man er en gammel krage??

Men ja - det er da et rigtigt godt bud på aftensmad....

altså det er dem der ER gået på pension og bare går her for at have lidt hygge timer..

Anmeld

26. august 2010

frk Jensen

JulieE skriver:

Ej, det er heller ikke fair  Lyder lækkert! Jeg har en skinke liggende i køleskabet til weekenden, som skal serveres med flødekartofler og noget lækkert salat af en art.

Synes heller ikke det er fair, der en bruger herinde der kalder sig æblekage... gæt hvad jeg får lyst til

Det har jeg også tit tænkt på det.. Shame on you æblekage..

Tror da nok lige at jeg kan få hevet en kvart piske, makroner og æble mos ned i kurven når jeg alligevel handler ind til min hamburgerryg...

Anmeld

26. august 2010

frk Jensen

wamse skriver:

MMMMMMM ej hvor fejt, tror da nok jeg skal have hevet min hamburgerryg op af fryseren nu

Det smager jo bare gudeskønt.

Anmeld

26. august 2010

ekzunz

fru thomsen skriver:

altså det er dem der ER gået på pension og bare går her for at have lidt hygge timer..

så er jeg mere rolig:-)

Og så fik jeg også lige lyst til æblekage....hmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.